Стоимость «растаможки» не изменилась. Пока
«Київ. 19 вересня. УНІАН. Верховна Рада України приняла Закон України «Про стимулювання виробництва автомобілів в Україні». Тимчасово, до 1 cічня 2008 р., законом встановлено пільговий режим оподаткування для підприємств, що виробляють автомобілі і запчастини до них. Пільги передбачено для підприємств, у статутному фонді яких інвестиція (в тому числі і іноземна) становить не менш як 150 млн. дол., причому лише у грошовій формі і яка зареєстрована у встановленому законодавством порядку.
«Київ. 19 вересня. УНІАН. Верховна Рада України приняла Закон України «Про стимулювання виробництва автомобілів в Україні». Тимчасово, до 1 cічня 2008 р., законом встановлено пільговий режим оподаткування для підприємств, що виробляють автомобілі і запчастини до них. Пільги передбачено для підприємств, у статутному фонді яких інвестиція (в тому числі і іноземна) становить не менш як 150 млн. дол., причому лише у грошовій формі і яка зареєстрована у встановленому законодавством порядку.
Як наголосив на ceciї парламенту голова Комітету ВР з питань фінансів і банковської діяльності, міністр економіки України Віктор Суслов, цей закон заподіє збитків іноземним компаніям – виробникам автомобілів, а також вплине на імпорт автомобілів в Україну. За його словами, протести іноземних компаній «в основному стосуються можливого збільшення ввізного мита на імпортні автомобілі». Тому, підкреслив В. Суслов, комітет визнав за недоцільне його збільшувати.»
Как видим, и после рассмотрения Верховным Советом Украины указанного закона во втором чтении, и после окончательного утверждения закона каких-либо решений об изменении ставок ввозной пошлины на импортные автомобили не принято. Теперь – слово за Президентом. Так что пока стоимость «растаможки» остается прежней, хотя «в народе» упорно ходят слухи, что вскоре пошлины на импортные автомобили изменятся. Может свое слово скажет Кабинет Министров?