X

«БРСМ-Нафта» та ФК «Динамо» підписали договір про партнерство

У столиці відбулося урочисте підписання договору про партнерство між мережею АЗК «БРСМ-Нафта» та ФК «Динамо» (Київ).

Партнерство «БРСМ-Нафти» та «Динамо» (Київ) розглядається як довгостроковий проєкт, покликаний об’єднати енергетику спорту та паливного бізнесу, створюючи додаткову цінність як для уболівальників, так і для клієнтів мережі АЗК. Наприклад, на АЗК БРСМ з’являться фан-куточки присвячені клубу «Динамо» (Київ), а форму динамівців прикрасять логотипи БРСМ.

Запуск співпраці планувався із масштабною презентацією та промо-роликом, однак керівництво мережі ухвалило інше рішення — спрямувати запланований бюджет у розмірі 300 тисяч гривень на підтримку українських військових.

У церемонії взяли участь представники «БРСМ-Нафти» та гравці футбольного клубу «Динамо Київ». Під час заходу сторони наголосили, що співпраця сприятиме розвитку українського спорту, а також стане платформою для реалізації спільних проєктів у сфері соціальної відповідальності.

«Ми планували зробити велику презентацію та зняти яскравий ролик, аби оголосити про наше партнерство з ФК «Динамо» (Київ). Але вирішили інакше: 300 тисяч гривень, які могли піти на відео, ми передали нашим військовим. Адже саме завдяки нашим героям ми можемо грати та перемагати на різних полях», — зазначив топ-менеджер мережі Олександр Мельничук.

Генеральний директор ФК «Динамо» (Київ) Дмитро Бріф підкреслив, що партнерство з БРСМ-Нафта відображає цінності клубу:

«Для «Динамо» це насамперед рух у майбутнє. Ми обираємо партнерів серед лідерів ринку, адже «Динамо» — лідер у футбольному світі, а «БРСМ» — один із лідерів паливного ринку. Нам приємно, що ми знайшли спонсора, який розділяє наші цілі та прагнення до найвищих вершин. Для нас це рух, розвиток і перспективи», — наголосив Дмитро Бріф.

ФК «Динамо» (Київ) та мережа БРСМ-Нафта підкреслюють, що сьогодні важливо об’єднувати зусилля заради перемоги України — як на футбольному полі, так і на полі бою.