Chevrolet Corvette змінив покоління влітку 2019 року, перейшовши з передньомоторного компонування на середньомоторне. Тепер легендарна модель почала обростати модифікаціями. Першим компанія представила високопродуктивний варіант Z06.
Суперкар доступний у кузові купе та кабріолет. Від стандартної версії він відрізняється збільшеними бічними повітрозабірниками, новим переднім спліттером та заднім спойлером із плетеною пластиною. Завдяки цим доповненням аеродинамічні показники моделі стали значно кращими. Притискна сила на швидкості 300 км/год становить 165 кг. Тим, хто хоче ще більш ефектних показників запропонований пакет з вуглецевого волокна, який включає великий передній спліттер, закрилки, масивне заднє антикрило та аеродинамічні ремені під днищем для максимальної притискної сили та маневровісті.
У рух Z06 приводить короткохідний 5,5-літровий безнаддувний двигун V8 LT6 з двома розподільними валами, алюмінієвим блоком і системою мастила з сухим картером. Мотор видає 679 к.с. потужності та 623 Нм крутного моменту. Він пов’язаний з восьмиступеневим «автоматом» і системою заднього приводу з диференціалом з електронним керуванням. Чотири патрубки вихлопної системи з нержавіючої сталі, зосереджені в центрі заднього бампера. Динамічні характеристики поки що не розкрито виробником.
Також до стандартної комплектації входять адаптивні амортизатори, гальма Brembo діаметром 370 мм спереду та 380 мм ззаду, шини Michelin Pilot Sport 4S Zp. До того ж Z06 постачатиметься із системою керування запуском, контролем тяги, системою Performance Traction Management та електронним диференціалом підвищеного тертя для полегшення запуску. Для зниження ваги як опція пропонуються диски з вуглецевого волокна, які зменшують безпружинну масу на 18,6 кг.
Очікується, що виробництво Corvette Z06 розпочнеться у 2022 році. Складання налагодять на заводі компанії в Боулінг-Грін (штат Кентуккі, США). Вартість новинки поки що не оголошена.