X

У електромобілів у Європі з’явився новий конкурент

Турецька компанія Türkiye’nin Otomobili Girisim Grubu (TOGG) презентувала на автошоу в Мюнхені нову модель T10F. Електричний фастбек з елегантним дизайном здатний долати без зупинки понад 620 км.

Після попереднього показу компанія TOGG представила готову до виробництва модель T10F на Мюнхенському автосалоні. Місце виявилося дуже вдалим, оскільки компанія оголосила, що T10F і T10X надійдуть у продаж у Німеччині наприкінці цього місяця.

Фастбек T10F та кросовер T10X надійдуть у продаж у Німеччині наприкінці цього місяця

Серійна модель, практично ідентична прототипу з CES, є п’ятидверним ліфтбеком. Спереду розташоване повністю закрите облицювання радіатора, обрамлене світлодіодними фарами. Їх доповнюють значні повітрозабірники та габаритні денні ходові вогні. T10F отримав обтічний кузов з коефіцієнтом аеродинамічного опору 0,24. Покупці також знайдуть 17-19-дюймові диски та опційний чорний дах.

Довжина TOGG T10F становить 4830 мм, а колісна база – 2890 мм. Для порівняння: автомобіль на 110 мм довший за Tesla Model 3, але відстань між колесами у нього всього на 15 мм більша.

TOGG T10F оснащений панорамним дисплеєм, що складається з 12-дюймової цифрової панелі приладів і 29-дюймової інформаційно-розважальної системи. До них приєднується 8-дюймовий дисплей та органи керування, які більше нагадують елементи керування винищувача. Компанія також повідомила, що модель оснащена аудіосистемою із шістьма динаміками, двозонним клімат-контролем та багажником об’ємом 505 літрів.

Більш дорогі версії більш розкішні та пропонують сидіння з екошкіри, бездротовий зарядний пристрій для смартфонів та преміальну аудіосистему Meridian з 12 динаміками. У списку опцій є підігрів передніх і задніх сидінь, а також світлодіодне фонове підсвічування.

У стандартну комплектацію входить безліч систем допомоги водію, включаючи вдосконалену систему екстреного гальмування, систему попередження про фронтальне зіткнення та інтелектуальний адаптивний круїз-контроль із функцією Stop and Go. До них також додаються передні/задні датчики паркування, система керування дальнім світлом, система розпізнавання дорожніх знаків та система утримання смуги руху.

У початкових версіях TOGG T10F оснащений заднім електродвигуном потужністю 160 кВт/218 к.с. і крутним моментом 350 Нм. Він може працювати в парі з акумулятором місткістю 52,4 або 88,5 кВт-год. Перший варіант забезпечує запас ходу за циклом WLTP до 350 км, а другий – до 623 км. Залежно від комплектації модель розганяється від 0 до 100 км/год всього за 7,2 секунди. Крім того, за допомогою швидкого заряджання постійного струму потужністю 180 кВт можна зарядити акумулятор на 20-80% за 28 хвилин.

Повнопривідна версія V2 AWD оснащена двома двигунами потужністю 320 кВт/435 к.с. і крутним моментом 700 Нм. Завдяки цьому розгін до 100 км/год скорочується до 4,1 секунди, але запас ходу в змішаному циклі також скорочується до 523 км.