X

Дизель у допомогу: що виробляє Tesla Model S на Нюрбургрингу

Tesla Model S очень недовольна результатами Porsche Taycan на треке. Ожидается, что 21 сентября состоится решающий заезд

Що ж, боротьба між найкрутішими електромобілями сучасності триває. Враховуючи, що вона почалася зовсім недавно (з виходом Porsche Taycan), загострення пристрастей приголомшує. Tesla Model S вирушила на Нюрбургринг, щоб перевершити час кола німецького суперника — 7 хв. 42 с.

Це поки що незалікові заїзди, автомобіль ще налаштовують. Ми знаємо, що ця Тесла не є серійною версією. Крім зовнішніх відмінностей на кшталт розширеної колії, збільшеного повітрозабірника, спойлера та інших коліс на особливих покришках, всередині ховається три електромотори замість двох. Це подарує моделі новий рівень продуктивності, але наступного року така силова установка має вийти на ринок не тільки в S, а й у Tesla Model X.

Читайте також:
Ілон Маск і Tesla оголосили війну Porsche

А поставити рекордний час кола електромобілю деякою мірою допомагає дизельний генератор, який постійно заряджає тестові машини в сервісній зоні. Не надто екологічний підхід, але Тесла сама винна, що не оснастила Нюрбургринг своїми Суперчарджерами.

Цікаво, що цього дня на треку помітили Porsche Taycan, який ви також побачите в ролику. Невже в Порше готують ще продуктивнішу версію свого електрокара, щоб на всяк випадок мати своєчасну відповідь?

Читайте також:
Porsche Taycan — скільки Tesla можна купити за його ціну

Найімовірніше, автомобіль просто проходить завершальні тестові заїзди. А ще ви помітите Mercedes EQC. Так, Нюрбургринг справді останнім часом позеленів…