X

Європейський ринок комерційних автомобілів – підсумки продажу за два місяці до пандемії

За первые два месяца 2020 года европейский рынок коммерческих автомобилей показал спад, хотя в сегменте новых автобусов, наоборот, произошел рост. Однако все это еще до объявления пандемии СOVID-19

Без сумніву, пандемія СOVID-19 суттєво вплине на ринок комерційних автомобілів в Європі. Вже сьогодні про призупинення своєї роботи оголосило чимало найбільших виробників вантажівок і автобусів. А поки що проаналізуємо результати продажу комерційних автомобілів за січень-лютий 2020 року, тим паче що в окремих сегментах спостерігалася доволі цікава тенденція.

Хоча в перші два місяці цього року європейський ринок автобусів був дуже успішним, загальна кількість зареєстрованих комерційних автомобілів впала на 8,9%, повідомляє ACEA, Європейська асоціація автовиробників. За перші два місяці реєстрація міських автобусів і автобусів збільшилася на 4,6%, а в лютому на 3,1%, порівняно з тим самим місяцем 2019 року.

Читайте також:
Мнение эксперта: Олег Назаренко про влияние коронавируса на автомобильный рынок

Німеччина є абсолютним лідером зі зростанням 33,6%. За підсумками лютого після Німеччини друге місце посідає Франція (+32,1%). Третє місце – Італія (+26,7%). А от в Іспанії попит на нові автобуси значно впав минулого місяця (-41,5%). З січня по лютий європейський ринок автобусів збільшився на 4,6%, загалом у  ЄС було зареєстровано 5738 нових машин. Продаж зріс у Франції (+29,4%), Італії (+ 19,9%) та Німеччині (+ 12,8%), тоді як в Іспанії було зафіксовано зниження (-21,7%) порівняно з аналогічним періодом минулого року.

Ринок автобусів доволі сильно контрастує з реєстраціями вантажівок і фургонів за зазначений період. Ці сектори показали зниження на 6,2%. У лютому 2020 року реєстрація комерційних транспортних засобів впала на 6,2%. За винятком Франції (+1,6%), минулого місяця скоротилися всі основні ринки: Німеччина (-7,6%), Іспанія (-5,9%) та Італія (-4,0%). А за перші два місяці ринок комерційних автомобілів в ЄС скоротився на 8,9% до 308 350 одиниць. І тому приклад Іспанія (-12,8%), Німеччина (-7,6%), Франція (-3,6%) та Італія (-3,5%).

Читайте також:
Fiat обошел Renault и Peugeot по продажам коммерческих автомобилей

Легкі комерційні автомобілі (LCV) повною масою до 3,5 т в лютому показали спад у 4%. Три з чотирьох найбільших ринків ЄС продемонстрували негативну динаміку минулого місяця: Італія (-6,2%), Іспанія (-5,9%) і Німеччина (-3,8%). Франція  показала кращі результати, ніж у лютому 2019 року (+ 3,0%). А загалом за перші два місяці 2020 року продаж LCV в Європі зменшився на 7,1%.

Попит на нові важкі вантажівки продовжив тенденцію до зниження, яка спостерігається восьмий місяць поспіль – 19,3%. Кількість реєстрацій зменшилася на всіх основних ринках ЄС до 38 004 важких вантажівок, що на 20,6% менше, ніж упродовж перших двох місяців 2019 року. Для середніх і важких комерційних автомобілів (MHCV) повною масою більше 3,5 т реєстрації в ЄС знизилися на 18,7% (46,295 вантажних автомобілів) в перші два місяці, а збільшення було зареєстровано тільки в Італії (+ 9,7%) та Іспанії (+ 0,6%) за підсумками лютого.