X

Який електротранспорт сьогодні найактуальніший для українських міст

Директор луцкого ДП «Автосборочного завода №1» Дмитрий Писаный рассказал о перспективах развития электротранспорта в Украине и его наиболее приоритетных направлениях

Під час презентації Луцького “Автоскладального заводу № 1” з розвитку виробництва електротранспорту в нашій країні, яка відбулася в Одесі в рамках конференції “Україна електромобільна”, директор підприємства Дмитро Писаний виступив з глибоким аналізом ситуації на ринку.

Він наголосив, що найбільш економічно вигідною в українських реаліях є стратегія розвитку тролейбусів з автономним ходом. Вона дає змогу використовувати наявну, доволі розвинену інфраструктуру тролейбусного сполучення в 42 містах України.

І це її головна перевага перед електричними автобусами, для експлуатації яких потрібно створювати розгалужену мережу зарядних станцій. Поки що такий вид транспорту можуть дозволити собі лише економічно розвинені країни, в яких повним ходом працюють відповідні державні програми з потужним фінансуванням.

Однак ДП “Автоскладальний завод № 1” продовжує працювати над проектом міського електробуса, а багатоцільова вантажівка вже створена і її дослідні зразки відправлені в ЄС для сертифікації.

А стосовно тролейбусів з автономним ходом, то ДП “АСЗ № 1” планує розширити їхню гаму моделями з літій-іонними батареями. З часом ці машини зможуть замінити собою автобуси на міських і приміських маршрутах. Крім того, тролейбусів з автономним ходом для оновлення парків електротранспорту знадобиться менше, ніж  електробусів. І це додаткова економія коштів. Дмитро Писаний зазначив, що це дасть змогу забезпечити роботою підприємства з випуску тролейбусів та їх компонентів і створити нові робочі місця.

Зазначимо, що ДП “Автоскладальний завод № 1” продовжує виконувати замовлення відповідно до контракту з Харківським комунальним підприємством “Тролейбусне депо № 3”. Протягом квітня-травня цього року підприємство вже відвантажила туди чотири тролейбуси “Богдан Т70117”.