Kia Motors покращила свої позиції у Рейтингу глобальних брендів від Interbrand
За результатами цьогорічного дослідження бренд Kia піднявся на п’ять позицій, посівши 69 місце серед сотні Кращих глобальних брендів. Оціночна вартість бренду Kia виросла з 5.7 мільярдів доларів до 6.3 мільярдів. Відмітимо, що за час участі Kia у рейтингу, вартість бренду зросла у сім разів, що є свідченням успішності стратегії корпорації Kia Motors, запровадженої у 2006 році.
Значне та стабільне покращення позицій бренда Kia у рейтингу стало результатом стратегії, спрямованої на більш емоційне сприйняття продукції корейського автовиробника покупцями. Глобальна рекламна кампанія «A Different Beat», яка стартувала у 2012 році, дозволила Kia ствердити імідж виробника яскравих, надійних автомобілів, що мають яскраво виражений індивідуальний характер.
Значний вплив на цьогорічний результат мали важливі нагороди, такі як перше місце у «Рейтингу початкової якості» від J.D. Power. Нагадаємо, що Kia стала першим за багато років не преміальним автовиробником, що став лідером за показником якості. Довершений дизайн Kia також отримав визнання у вигляді авторитетних нагород Red Dot та iF Design Award, які було присуджено моделям Kia Optima та Sportage нового покоління.
Імідж бренду було додатково посилено завдяки дебюту нових моделей: першого гібридного кросовера Niro та седана Cadenza. Більше того, на виставці 2016 Consumer Electronics Show Kia презентувала технології автономного водіння та анонсувала суббренд DRiVE WISE.
Для того, щоб привернути увагу максимально широкої аудиторії до модельної лінійки, що постійно розширюється, та новим технологіям, Kia виступає спонсором змагань під егідою FIFA, UEFA, NBA, LPGA, а також тенісного турніру Australian Open.