X

Mercedes назвав причину відмови від великого запасу ходу електрокарів

Долгожданный электромобиль Mercedes EQC стремится не только предложить традиционную роскошь и новые технологии, но безопасность и надежность

Електромобілі поступово виходять на перший план у світі автомобільних новин. У цьому середовищі Tesla є своєрідним піонером у секторі сучасних EV і пропонує найбільш далекобійні електрокари, але тут ми нічого нового вам не повідомили. А що ж інші, приміром Mercedes?

Цей німецький бренд готується випустити на ринок свій довгоочікуваний електромобіль — кросовер Mercedes EQC. Ми з вами знаємо про нього майже все. Але тепер компанія поділилася цікавою інформацією. Підводячи до цього, почнемо з даних про запас ходу.

Електричний кросовер Мерседес здатний подолати 417 км на одній повній зарядці відповідно  до WLTP. Це цифра, з якою цілком можна працювати, але все-таки варто дочекатися вердикту EPA — їхні дані практично повністю відповідатимуть реальному режиму експлуатації.

Читайте також:
Перший відгук про Mercedes EQC — що він собою являє

Проте 80-кіловатний батарейний блок Mercedes EQC не використовує весь свій ресурс. Річ у тім, що компанія хоче запропонувати покупцям електромобіль, який не загориться і не вибухне. Дуже ввічливо, правда?

Тому за основу взяли безпеку, надійність і довговічність. Мерседес не хоче брати участі в перегонах на дальність, намагаючись все ж запропонувати гідний варіант. Погодьтеся, близько 350 реальних км (прогноз) — гідний показник для сучасного авто, якщо робити знижку на електричний привід.

Читайте також:
Власник Tesla Model 3 написав Ілону Маску після жорсткої ДТП

Не таємниця, що літій-іонні батареї поводяться стабільно, передбачувано і служать довше, якщо їх не заряджати повністю і не розряджати в нуль. Тому такі виробники, як Mercedes і Audi зі своїм e-tron quattro блокують частину ємності батарей, яка залишається недоступною для використання. Вважається, що споживач при цьому втрачає не так багато — близько кількох десятків кілометрів. Ймовірно, це нормальна плата за надійність і довговічність.

Інше питання — кому потрібен електромобіль з прицілом на довгу стабільну службу, якщо упродовж найближчих років виробники обіцяють нам багаторазово збільшити запас ходу завдяки технологіям, щоб автомобілісти могли пересісти на далекобійні електрокари нової хвилі?

Читайте також:
Daimler заплатив 25000 євро за іржавий Mercedes

Хоч би там як, прагнення до створення безпечних і надійних транспортних засобів можна тільки схвалити. Адже це допомагає компаніям працювати над власним іміджем, та й покупці залишаються в плюсі.