Opel в Україні: успішне «перезавантаження» в 2019 році, нові плани на 2020 рік
З початку 2019 року офіційним імпортером Opel в Україні стало представництво Групи PSA, що дозволило провести успішний «перезапуск» Бренда. Так, протягом 2019 року в Україні було реалізовано майже 400 автомобілів, зростання продажів становить + 75% відносно показників 2018 року. На 2020 рік плани ще більш масштабні: збільшення рівня продажів, дебют нових моделей Opel Corsa і Opel Combo Life, вихід на ринок повної лінійки комерційних автомобілів, подальший розвиток дилерської мережі.
Підсумки 2019 року: успішне «перезавантаження» Бренда Opel
Перезавантаження Opel в Україні: зростання швидше за ринок
Починаючи з січня 2019 року, Opel в Україні отримав нового імпортера – в особі представництва Групи PSA. Це дозволило запустити «перезавантаження» Opel в Україні: сформована оновлена модельна лінійка, почали працювати нові дилери Бренда, клієнтам були запропоновані нові послуги. Ці дії принесли свої результати: продажі автомобілів Opel в Україні істотно зросли – протягом 2019 року було реалізовано близько 400 автомобілів, що на 75% більше, ніж було продано в 2018 році. Даний показник майже в шість разів випереджає загальне зростання ринку (протягом 2019 року в Україні продано 97,6 тис. автомобілів, зростання продажів 12,7% відносно 2018 року). Фактично Opel продемонстрував рекордне зростання продажів серед європейських, японських, корейських масових брендів. Розглянемо ключові фактори, які дозволили досягти цього успіху.
Вдала модельна лінійка: два кросовера, два легкових автомобіля
Першим пунктом слід виділити вдало сформовану модельну лінійку автомобілів: два кросовера і два легкових автомобіля. Причому всі моделі потрапили «в яблучко» свого класу в питаннях доступних моторів і трансмісій, оснащення та комплектації, запитуваної ціни.
Кросовер Opel Grandland X, який відноситься до сегмента С-SUV, став бестселером Бренда – реалізовано 129 автомобілів. Покупці вибирають автомобіль за просторий салон, якісне оздоблення, високий рівень оснащення, економічний дизельний двигун, класичну 8-ст. АКПП.
Другою за популярністю моделлю став седан С-класу Opel Astra, якому віддали перевагу 122 покупця. У даному випадку клієнти орієнтуються на німецький бренд, потужний бензиновий турбо-двигун, м’яку і енергоємну підвіску, великий багажник – і все це доступно за вкрай привабливою ціною.
На третьому місці розташувався кросовер Opel Crossland X з результатом продажів в 86 одиниць. Даний автомобіль дозволив Бренду зайти в вкрай популярний сегмент B-SUV, де покупці хочуть отримати компактні розміри, зручність маневрів в тісному місті, сучасне оснащення для комфорту, економічний двигун, вигідну ціну.
Нарешті, бізнес-модель Opel Insignia Grand Sport реалізована в кількості 26 автомобілів, що дозволило зайняти своє місце в E-класі. Відповідаючи статусу флагмана Бренда, модель Opel Insignia запропонувала потужні бензинові і дизельні двигуни, передній або повний привід, просторий салон і великий багажник, передове оснащення (адаптивний круїз-контроль, сидіння з масажем спини, матричні світлодіодні фари).
Нова дилерська мережа Opel з охопленням по всій Україні
У першу чергу перезавантаженню піддалася дилерська мережа Opel: новим та існуючим дилерським центрам довелося пройти жорстку процедуру відбору, в процесі якої, вони повинні були підтвердити свою відповідність високим стандартам якості Бренда і оновити зовнішню і внутрішню айдентику.
У цілому за підсумками 2019 року мережа Opel в Україні налічує дев’ять дилерів: Київ (3 шт.), Дніпро, Львів, Запоріжжя, Полтава, Харків, Хмельницький. Плюс чотири сервісних партнера, у яких клієнт може пройти сервісне обслуговування без втрати гарантії – в Києві (2 шт.), Івано-Франківську та Житомирі. Таким чином, оновлена дилерська мережа вже зараз дозволяє покрити майже всі ключові міста, області та регіони України.
Додатково: збільшена гарантія та фіксована вартість ТО
Крім двох основних напрямків розвитку – модельний ряд і дилерська мережа – Бренд також пройшов «перезавантаження» супроводжуючих послуг і сервісів. Адже зрозуміла програма сервісного обслуговування і розширена гарантія можуть стати тим останнім пунктом, який впливає на фінальне рішення при виборі та купівлі автомобіля. Усе це є у Opel в Україні.
З початку 2019 року, на автомобілі Opel діє збільшена гарантія – три роки або 100 тис. км пробігу (в залежності від того, що настане раніше). Збільшена гарантія підкреслює впевненість виробника в якості свого продукту – що трансформується в упевненість клієнта, який вибирає надійний німецький Бренд.
Також для автомобілів Opel запропонована сервісна програма «ТО за фіксованою ціною». Відтепер кожен новий покупець Opel і вже існуючий власник автомобіля можуть заздалегідь прорахувати свої витрати на сервісне обслуговування автомобіля. Причому ціна на ТО фіксована у різних дилерів в рамках одного регіону. Ціна залежить від моделі, типу двигуна, обсягу виконуваних робіт – але не від вибору дилера. Будьте впевнені не тільки у високій якості сервісного обслуговування на авторизованих СТО – а й в максимально прозорому і вигідному ціноутворенні на сервісі.
Майбутнє Opel в Україні протягом 2020 року
Бренд Opel продовжує збільшувати свою присутність в Україні завдяки запуску нових моделей, оновленої комерційної лінійки автомобілів, розширенню дилерської мережі та сервісних партнерів. Так, протягом 2020 року гамма легкових автомобілів Opel в Україні поповниться відразу двома новими моделями: шосте покоління легендарного хетчбека Opel Corsa, який стане найменшим автомобілем Бренда, представленим в нашій країні, і мінівен для великої родини Opel Combo Life – крім звичної 5-місної версії, в гамі буде представлена і 7-місна версія автомобіля. До того ж варто згадати, що обидві моделі вже завоювали звання «Краща автомобільна покупка в Європі» за версією міжнародної премії AUTOBEST в 2019 і 2020 роках. Тепер черга українських покупців зробити правильний вибір і стати власником надійного німецького автомобіля.
Також, в Україні буде запущена повна лінійка комерційних автомобілів Opel, яка включає в себе чотири моделі – різних габаритів, вантажопідйомності, ціни: Opel Combo Cargo, Opel Zafira Life, Opel Vivaro, Opel Movano. Кожен з цих автомобілів зможе запропонувати клієнтам вибір з кількох версій і типів двигуна – все, для задоволення індивідуальних запитів клієнтів.
Дилерська мережа Бренда продовжить свій активний розвиток протягом всього 2020 року. Мета Opel в Україні – бути присутнім в кожному регіоні країни, охоплюючи усі великі міста. Слід зазначити, що всі нові дилери будуть обов’язково дотримуватися високих стандартів якості Бренда в питаннях презентації і продажу автомобілів, сервісного обслуговування та підтримки гарантійних зобов’язань. Такий підхід дозволить залучити до Бренду максимум клієнтів, які будуть впевнені: «Opel – це надійно».
У підсумку: можна констатувати факт, що протягом 2019 року «перезавантаження» Opel в Україні успішно відбулося; однак це лише початок і 2020 рік приготував багато цікавого – як в питаннях презентації новинок Бренда, так і в питаннях подальшого розвитку дилерської мережі.