Перезавантаження Opel в Україні: на автомобілі бренду діють нові умови гарантії
Фраза «німецька якість» вже багато років є однією з головних переваг при виборі автомобіля: вони відрізняються хорошою витривалістю та надійністю, простотою в експлуатації та ремонті. Починаючи з літа 2019 року ще одним плюсом на користь Opel стали гарантійні умови: на всі легкові автомобілі Opel діє гарантія три роки або 100 тис. км пробігу.
Важливо відзначити, що відтепер серед автомобілів німецьких брендів Opel може запропонувати один з найтриваліших гарантійних періодів. Причому 3-річна гарантія діє на всі моделі Бренду: комфортний і демократичний Astra Sedan, моделі бізнес-класу Insignia, міський кросовер Crossland X, просторий сімейний кросовер Grandland X. Збільшена гарантія є найкращим підтвердженням того, що OPEL – це якість і надійність!
Німецький бренд приваблює не тільки їздовими характеристиками та довговічністю, але і вигодою в придбанні: класична Astra доступна за ціною від 404 тис. грн, Crossland X і Grandland X – від 466 тис. грн та 593 тис. грн відповідно, а бізнес-седан Insignia може бути ваш від 687 тис. грн. Тим, хто не готовий віддати всю суму відразу, доступні спеціальні програми фінансованія OPEL Finance.
Нові гарантійні умови OPEL вступили в силу, починаючи з липня 2019 року для всіх легкових автомобілів, проданих через мережу офіційних дилерів Бренду.
Про бренд OPEL
Opel – один з найбільших європейських виробників автомобілів. Компанія була заснована в 1862 році Адамом Опелем в Рюссельсхаймі, Німеччина, а з 1899 року Opel зайнявся автомобілебудуванням.
З 2017 року німецька марка входить до Групи PSA. Разом зі своєю британською дочірньої маркою Vauxhall в 2018 році компанія представлена в більш ніж 60 країнах світу, де продають більше мільйона автомобілів. З 2019 року інтереси бренду в Україні представляє компанія «Пежо Сітроен Україна», офіційне представництво Групи.
На даний момент Opel реалізує свою глобальну стратегію PACE!: електрифікація, мобільність та дії на випередження потреб клієнтів. До 2024 року всі європейські моделі легкових автомобілів будуть пропонувати електричний варіант. Обраний вектор розвитку повинен зробити Opel стабільно прибутковим, глобальним і сучасним.