X

За даними Ford сірий колір стає дедалі популярнішим

Серый цвет больше не считается скучным, становясь популярным в сфере моды, технологий, дизайна и автомобильной промышленности.

Сірий колір більше не асоціюється з нудьгою та старістю. Сьогодні все більше людей перестають соромитися сивини, а для оформлення домашніх інтер’єрів обирають відтінки сірого.

Автомобільна індустрія також не встояла перед впливом цього тренду — минулого року сірий став найпопулярнішим кольором серед європейських покупців нових автомобілів Ford, скинувши з п’єдесталу білий*. Наразі Ford пропонує європейським клієнтам на вибір вісім варіантів сірого, а в цілому, з початку 1990-х, кількість відтінків сірого, доступних під час вибору машини, вже давно перевищила п’ятдесят.

«Ми вважаємо, що сірий — надзвичайно модний колір в автомобільній промисловості, хоча попит на нього здебільшого сезонний і не такий постійний, як популярність класичний сріблястого, білого і чорного кольорів. Проте стабільне зростання попиту на відтінки сірого стало для нас справжнім сюрпризом, — заявила Жулі Френсіс (Julie Francis), менеджер Ford із дизайну кольорових відтінків і матеріалів. — У сучасному світі сірому кольору властива певна новизна, і він допомагає виділитися у натовпі. Саме тому люди цікавляться відтінками сірого та готові платити за них більше».

У світі моди також владарює сірий, а фраза «Нове — це добре забуте старе» визначає основні тренди: попелястий блонд знову входить у моду, а моделі на подіумі перестають соромитися свого віку. Багато знаменитостей, зокрема Ріанна та Кара Делевінь, почали з’являтися на публіці з волоссям відтінку сивини. Хештег #GrannyHair («волосся як у бабусі») вже згадувався користувачами Instagram більше 250 000 разів, а сивоволоса 63-річна модель Лін Слейтер цього року повторила успіх Сінді Кроуфорд, Клаудії Шиффер і Наомі Кемпбел, підписавши контракт з престижною модельною агенцією Elite.

Водночас сірий колір є не просто елементом стилю та дизайну, а дещо більшім. На думку Лорі Прессман (Laurie Pressman), віце-президента Pantone Colour Institute, за популярністю відтінків сірого криється більш глибокий зміст: «Сірий традиційно асоціюється з інтелектом. Поверхня нашого мозку має сірий колір, і сиве волосся викликає асоціації з пошуком істини, знаннями та мудрістю». У відповідь на зростання популярності сірого кольору компанія Pantone додала широкий спектр відтінків сірого до своєї нової палітри кольорів для дизайну одягу й інтер’єрів. **

Додаткова інформація:

  • Генрі Форд говорив про відому Модель Т, що «автомобіль може бути будь-якого кольору, якщо цей колір чорний». Однак вже під час запуску моделі у виробництво в 1908 році Ford Model T пропонували покупцям і з сірим кольором кузова.
  • Наразі на російському ринку Ford пропонує своїм клієнтам такі відтінки сірого: Magnetic, Magnetic Grey і Lunar Sky.
  • Багато модних дизайнерів, зокрема Celine і Kate Spade, для цьогорічного показу своїх колекцій сезону «Весна/Літо» запросили рекордну кількість моделей віком старше 50 років.
  • У січні цього року 85-річна модель Кармен Делль’Орефіче (Carmen Dell’Orefice) вразила модну публіку, з’явившись у червоній мереживній сукні з кристалами на закритому показі Guo Pei в Парижі.

* Європейський офіс Ford враховує дані традиційних європейських ринків, на кожному з яких за продажі відповідають національні представництва. До охоплених країн входять: Австрія, Бельгія, Велика Британія, Угорщина, Німеччина, Греція, Данія, Італія, Ірландія, Іспанія, Нідерланди, Норвегія, Польща, Португалія, Румунія, Фінляндія, Франція, Чехія, Швейцарія та Швеція.
** http://store.pantone.com/uk/en/grey-color-article