SKODA збільшила продаж на світових ринках
Приріст продажу автомобілів SKODA порівняно з аналогічним періодом минулого року становив 1,0%. Чеський виробник домігся значних успіхів, зокрема, на ринку Китаю (+16,1%), а найбільший інтерес у покупців викликав флагманський SKODA Superb, продаж якого за останній рік збільшився на 92,7%.
«Зростання продажу SKODA продовжилося в липні, – зазначає Вернер Айхорн, член Ради директорів SKODA, відповідальний за продаж і маркетинг. – На всіх світових ринках ми спостерігаємо, що наш оновлений модельний ряд стає дедалі привабливішим для нових груп споживачів».
Чеський виробник планує послідовно розширювати лінійку автомобілів протягом найближчих років. У цьому контексті бренд має намір зміцнити свої позиції на зростаючому сегменті SUV. Світова прем’єра позашляховика Kodiaq, який займе в модельному ряді марки місце на сходинку вище SKODA Yeti, відбудеться 1 вересня в Берліні, а старт продажу в Європі запановано на лютий майбутнього року.
У липні в Західній Європі SKODA поставила клієнтам 32700 автомобілів (-8,7%). Зниження продажу викликане переважно тривалою перервою у виробництві протягом тритижневих заводських канікул у Чехії. Минулого місяця в Німеччині SKODA передала автомобілі 10500 клієнтам (-19,7%). Однак бренд показав стабільне зростання в Італії (1600/+11,0%), Фінляндії (900/+23,1%) і Великій Британії (6100/+12,5%).
У Центральній Європі продажі за липень трохи зменшилися порівняно з минулим роком (13900/-4,2%). Очікуваний вплив на рівень продажу також зробили заводські канікули. На домашньому ринку Чехії клієнтам було передано 7100 автомобілів (-8,1%). Незважаючи на це, у липні компанія показала позитивну динаміку в Хорватії (300/+45,6%), Угорщині (900/+ 4,5%) та Словенії (500/+ 9,6%).
У Східній Європі в липні компанія збільшила обсяг поставок клієнтам на 11,2% (3100 авто).
Завдяки оновленому модельному ряду в липні збільшився обсяг продажу на ринках Туреччини та Ізраїлю – порівняно з аналогічним періодом 2015 року збільшився на 22,8% (2200 авто) і 45,8 % (2700/45,8%) відповідно.
На своєму ключовому ринку, в Китаї, компанії вдалося досягти значного зростання продажу порівняно з аналогічним періодом минулого року: поставки автомобілів клієнтам зросли на 16,1%, до 21400 авто.