X

Якими можуть бути дороги столиці через 20 років

Дороги Киева - почему их реконструкция не спасёт от транспортного коллапса

Якщо у вас є час, можете уважно розглянути цю схему, яку я розміщую вперше. Подивіться, що чекає киян вже в недалекому майбутньому, якщо продовжувати нічого не робити з транспортною інфраструктурою.

Відповідно до затвердженої містобудівної документації, через 20 років у Києві має жити 5 мільйонів осіб. Враховуючи, що забудова столиці і, мало не більшою мірою, передмість відбувається доволі бурхливо, цифра в 5 мільйонів може бути досягнута значно раніше.

В Інституті Генерального плану міста Києва, де розробляють Комплексну схему транспорту, проаналізували навантаження вулично-дорожньої мережі в разі досягнення кількості населення в 5 мільйонів осіб без суттєвого розвитку дорожньо-транспортної мережі (що ми, власне, і спостерігаємо). Враховувалися тільки об’єкти, які будуються нині – Подільський мостовий перехід, реконструкція Шулявської розв’язки, продовження об’їзної дороги до вулиці Богатирської і ще кілька.

У результаті моделювання руху транспорту на прогнозній транспортній моделі міста виявлено: середня швидкість руху на індивідуальному транспорті скоротиться з наявних 25-27 кілометрів на годину до 14,5 кілометрів на годину, а середній час поїздки збільшиться на 80 відсотків.

Які будуть висновки: необхідно якомога швидше починати будівництво нових вулиць, транспортних розв’язок на нових рівнях, розширювати існуючі вулиці. Все це вже проходили всі міста у всіх розвинених країнах набагато раніше після масової автомобілізації після Другої світової війни: переробляли вулиці на шосе, будували розв’язки під вікнами будинків. Ми з вами дивимося на скупчення машин на вулиці і приймаємо єдине рішення, яке спадає на думку: треба побудувати більше смуг, треба додати більше парковок. Але в результаті такого побутового мислення можемо отримати ще більше машин, тому що їздити стане зручно тільки на них.

Знаєте, скільки, за попередніми підрахунками, треба вкласти в транспортну систему Києва, щоб вона змогла нормально обслуговувати 5 мільйонів людей? 120 мільярдів гривень!

Припустимо, навіть будуть у нас ці 120 мільярдів на транспортну систему. Якщо запитати, куди їх витратити, так і хочеться відповісти: на дороги. А треба насамперед — на поліпшення громадського транспорту, який довезе нас швидше, ніж автомобіль, і їхати в якому буде не так принизливо, як зараз.

Якщо ці 120 мільярдів починати витрачати передусім на дороги та парковки, створимо порочне коло: ще більше машин і парковок — ще більше навантаження на вулиці, ще більше заторів.

Via: Сергей Петрик, segodnya.ua