X

Дослідження: водії середнього віку частіше потрапляють у ДТП, ніж ті, кому за 70

К интересному выводу пришли в Страховом институте дорожной безопасности (IIHS) по итогам очередного исследования

Молоді автомобілісти впевнені, що літні водії їздять занадто повільно й схильні робити помилки. У свою чергу, літні вважають молодих водіїв занадто різкими і ексцентричними. Між цими двома віковими групами є ще одна — середня. Охоплює водіїв, які однаковою мірою мають риси тих і інших.

У своєму останньому дослідженні страховий інститут дорожньої безпеки (IIHS) вирішив з’ясувати, водії якого віку частіше стають причиною ДТП.

У дослідженні було враховано дані за 21 рік (1997-2018 рр). Розглядали кількість ДТП зі смертельним результатом на 100 тисяч водіїв на милю пройденого шляху. Усіх водіїв одразу розділили на чотири вікові групи: 35-54, 70-74, 75-79 і після 80.

Щодо загальної тенденції, за цей період простежується зниження ДТП, що зачепило всі вікові групи. Серед водіїв старших за 70 років спостерігалося помітне зниження показників. Кількість ДТП зі смертельними наслідками у цій віковій категорії скоротилася на 43%. Тоді як для людей віком від 35 до 54 років за цей же період часу – тільки на 21%.

Слід зазначити, що всі ці скорочення відбулися не зараз, а в першій половині досліджуваного терміну. Щодо останнього часу, то кількість аварій для літніх водіїв залишалася стабільною, а для людей середнього віку – збільшувалася.

Читайте також:
Дослідження: повільні водії дедалі частіше стають винуватцями ДТП

Автомобілісти, вік яких перевищує 80 років, показали скорочення ДТП зі смертельними наслідками на 50%. Однак останнім часом саме ця вікова категорія найчастіше потрапляє в смертельні аварії. Варто відзначити ще й те, що кількість таких водіїв значно збільшилася за 21 рік.

Причиною такої тенденції називають сучасні автомобілі з досконалими системами безпеки, а також загальний стан здоров’я водіїв старшого віку. Важливим фактором є і дорожні знаки. А от рівень смертності серед людей середнього віку в IIHS списують на кореляцію між періодами економічного зростання і збільшенням людей, що порушують правила дорожнього руху, зокрема через алкоголь.