X

Нова Skoda Kodiaq і ще три авто пройшли краш-тести EuroNCAP

Два автомобиля из четырех заработали наивысшую оценку в 5 звезд.

Оголошено результати нових краш-тестів за методикою EuroNCAP. Цього разу випробування безпеки пройшли чотири автомобілі – кросовери Mini Countryman і Skoda Kodiaq, а також компактні хетчбеки Nissan Micra і Suzuki Swift.

Два авто отримали найвищу оцінку в 5 зірок. Новий Mini Countryman отримав 90% за захист дорослих пасажирів і 80% дітей. Безпека пішоходів при наїзді у нього оцінена в 64%, а наявність електронних систем активної безпеки – у 51%.

Експерти EuroNCAP відзначили хороший захист пасажирів при лобовому і бічному ударах. Також кросовер Міні похвалили за наявність активного капота і системи превентивного гальмування.

На «п’ятірку» пройшов і краш-тест Skoda Kodiaq. Його результат – 92% за безпеку дорослих пасажирів і 77% – за дітей. Захист пішоходів оцінили в 71%, а за електронні системи кросовер Шкода Кодіак отримав оцінку 54%.

На думку фахівців EuroNCAP, авто забезпечує високий рівень захисту. При лобовому ударі під загрозою тільки грудна клітка дорослого пасажира і шия дитини віком 10 років. Всі Skoda Kodiaq в Європі комплектують системою запобігання ДТП.

Новий Nissan Micra отримав 4 зірки. Захист дорослих у нього оцінили в 91%, а дітей – 79%. Також хетчбек Нісан отримав 79% за безпеку для пішоходів і 72% – за електронні «помічники».

У висновку зазначено, що при ударі ззаду пасажири другого ряду можуть травмувати шию, а при лобовому – грудну клітку 10-річна дитина. Всі інші краш-тести EuroNCAP Нісан Мікра пройшов добре. Автомобіль стандартно оснащений системою превентивного гальмування, а за доплату доступна технологія утримання авто в смузі руху.

Новий Suzuki Swift протестували в двох виконаннях – базовому і з пакетом систем активної безпеки Safety Pack. У першому випадку автомобіль отримав 3 зірки, у другому – 4.

Базовий Сузукі Свіфт отримав 83% за безпеку дорослих і 25% за системи активної безпеки, а більш дорогий – 88% і 44%, відповідно. Захист дітей (75%) і пішоходів (69%) у двох версій однаковий.

В обох модифікацій при лобовому і бічному ударах під загрозою грудна клітка водія і переднього пасажира, а при зіткненні ззаду пасажири другого ряду можуть травмувати шию. Також відзначено недостатній захист грудної клітки 6-річної дитини. Варіант з Safety Pack укомплектований системою превентивного гальмування, чим пояснюється його більш висока оцінка.