Практики Гран Прі Франції: Mercedes завдає удару
Отже, на трасі Поль Рікар Льюіс Хемілтон, Валттері Боттас та всі клієнти німецького автовиробника отримали нові двигуни. Спершу навіть з’явилися чутки, що й тут можуть виникнути проблеми, але вже на практиках на боліди були встановленi силові установки так названої 2.1 специфікації. Тобто, дещо доопрацьованої версії, яка мала з’явитися ще в Канаді.
Що з цього всього вийшло? Зробити точні висновки знову заважає статус перших двох практик. Ніколи ми не побачимо тут справжньої швидкості та потенціалу. Хемілтон впевнено виграв перші два тренування, а Боттас теж мав гарну швидкість, хоча у другій сесії у нього виникли якісь проблеми з болідом.
Цікаво читати слова гонщиків про те, що двигун став значно краще, ним краще кермувати тощо. На рівному місці подібні заяви не з’являються, тому можна очікувати, що Mercedes значно підвищить гру в порівнянні з Канадою. І навіть в Монреалі за деяких обставин Боттас цілком міг боротися за перемогу – фіну не вистачило зовсім трохи у кваліфікації.
Але, звісно, не все так однозначно. Диявол прихований в деталях. І ці деталі ми дізнаємося лише в суботу. Ferrari виступила навіть гірше за Red Bull, а в Скудерії сильніше поки виступає Кімі Райконен, який випередив Себастьяна Феттеля у двох практиках. Подібне ми бачили на початку сезону, коли німець мав проблеми з налаштуваннями боліда у тренуваннях, але вже у кваліфікації знаходив крихти, завдяки яким випереджав фінського пілота.
Враховуючи це, якщо Ferrari у суботу додасть, то й Феттель поїде швидше. Принаймні, так каже історія, але хто ж знає…
Головною проблемою Red Bull у свою чергу залишається третій сегмент кваліфікації, коли Ferrari та Mercedes вмикають додаткову потужність. І тут вже буде цікаво, наскільки ці дві команди додадуть і хто з них у Франції головний.
Але ж Red Bull не хочеться пасти задніх, як і її постачальнику двигунів Renault. Тим паче, на домашній трасі. Десять років Гран Прі Франції був відсутній у календарі Формули 1, тому це повернення французам хочеться якось відзначити.
Звісно, в Ф1 рідні стіни не означають нічого, тому це швидше психологічний фактор. Наприклад, у Renault в конкурентах будуть й Ромен Грожан на Haas та П’єр Гаслі на Toro Rosso. Може додатися ще й Естебан Окон на Force India… У цих пілотів теж є законне право на домашній успіх, тому ніхто тут поступатися просто так не буде.
Що цікаво, у Грожана на практиках була очевидна перевага над прямими конкурентами. І мова навіть не про одну-дві десяті секунди. Наприклад, у другому тренуванні він взагалі був швидшим на 0,8 секунди за Кевіна Магнуссена, найближчого суперника із середньої групи. Невже француз нарешті заробить перші очки в чемпіонаті? Давно на це заслужив!