X

Гран Прі Канади: зміна лідера

После завершения квалификации в Канаде возникло немало вопросов. Откровенно говоря, в Монреале не должно было происходить что-то вроде Австралии или Монако, поэтому были все возможности, чтобы положение в пелетоне поменялось. С одной стороны оно так, но с другой – мы увидели легкий вариант «трамвайной» гонки.

Себастьян Феттель скористався поулом та зберіг за собою перше місце на старті. Минулого року він стартував другим, пропустив уперед Макса Ферстаппена та Валттері Боттаса, ще й нідерландець зачепив його переднє антикрило. Цього разу ті самі конкуренти боролися між собою, але за спиною гонщика Ferrari.

Ферстаппен вдало стартував, але Боттас був взірцем витримки та в перших двох поворотах не прогнувся під атаками молодого пілота Red Bull.

Інший гонщик Red Bull Даніель Ріккардо був успішнішим – він пройшов Кімі Райкконена та опинився за спиною Льюіса Хемілтона – це дало йому плацдарм для подальшого обгону.

На першому ж колі відбувся найяскравіший епізод гонки: Ленса Стролла трохи занесло у п’ятому повороті, але поруч їхав Брендон Хартлі, якого і зачепив канадець – два розбиті боліди та уламки спричинили появу машини безпеки на трасі.

На лідерів це жодним чином не вплинуло. Після рестарту якщо хтось і намагався пройти конкурента, то траса цього, як не дивно, не дозволяла. Довелося очікувати серію піт-стопів. І вже тут не обійшлося без цікавих подій.

Ключовий епізод у топ-6 стався на 18-му колі. Макс Ферстаппен та Льюіс Хемілтон поїхали в бокси за новим Supersoft. І це при тому, що британець стартував на Ultrasoft, а нідерландець – на м’якішому Hypersoft. У свою чергу інші пілоти на Ultrasoft протрималися на трасі довше.

Коли Хемілтон повертався на трасу, він виїхав на брудну частину покриття, потім змушений був відбити атаку Шарля Леклера, на чому втратив трохи часу. І цього трохи вистачило Ріккардо для того, щоб після свого піт-стопу повернутися на трасу попереду британця! Це був вже другий обгін австралійця в гонці.

Після цього найцікавіше завершилося, хоча стався цікавий епізод після піт-стопу Райкконена. Фін значно довше за Хемілтона проїхав на Ultrasoft, тримав високий темп – і йому не вистачило зовсім трохи, щоб випередити пілота Mercedes після піт-стопу.
Але й п’ятого місця «вистачило» Хемілтону для того, щоб програти Феттелю 15 очок та віддати йому першість у чемпіонаті. Наразі німець випереджає британця лише на один пункт.

Renault – найкраща з інших

Боротьби у середині пелотону було трохи більше. На старті Естебан Окон пройшов Ніко Хюлькенберга та вийшов на сьоме місце. Але після рестарту справи Force India пішли скрутно. Спершу Серхіо Перес намагався пройти Карлоса Сайнса, але явно перестарався, хоча скаржився на іспанця, а потім на піт-стопі Окона сталися проблеми із заміною колеса.

Втраченими секундами миттєво скористалися обидва гонщики Renault: Хюлькенберг та Сайнс пройшли Окона після піт-стопу та без проблем втримали сьому та восьму позицію до фінішу.

Позаду Окона за десяту позицію боролися Леклер та Фернандо Алонсо. Але ця боротьба не тривала до фінішу – іспанець зійшов вдруге поспіль. Цього разу також через відмову техніки.