X

Гран Прі Сінгапуру: Хемілтон знову стрибнув вище голови

На Гран При Сингапура Льюис Хэмилтон стартовал с поула. Его квалификацию еще долго будут вспоминать - некоторые называют это кругом, благодаря которому британец выиграл чемпионат. Возможно, это так, но до завершения чемпионата еще 6 гонок. Посмотрим, что будет дальше...

Але поки що відбулася гонка в Сінгапурі, яка мала таке саме значення для чемпіонату, як всі попередні та майбутні. Хемілтон перебував у найкращій позиції, але йому з командою треба було зробити так, щоб перетворити цю перевагу у перемогу.

Formula1
Кваліфікація Гран Прі Сінгапуру: попри всі прогнози
16 Вер, 10:30

Насправді все було не так просто. Позаду Хемілтона стартували Макс Ферстаппен та Себастьян Феттель. І кожен із них міг щось спробувати зробити завдяки тактиці піт-стопів. Або навіть єдиного піт-стопу.

На початку Хемілтон впевнено зберіг за собою першу позицію, а ось на друге місце вийшов Феттель. Здавалося, Ferrari опинилася у вдалій ситуації та могла завдяки альтернативній тактиці переграти Хемілтона. На папері у неї дійсно були варіанти, проте на практиці все вийшло значно гірше.

Між 10 та 15 колом Хемілтон почав збільшувати свою перевагу. На це потрібно було реагувати Феттелю, який першим поїхав на піт-стоп. На жаль для нього, він виїхав позаду Серхіо Переса на Force India. І хоча у німця була перевага у швидкості, йому знадобилося більше одного кола для вдалої атаки.

За цей час Хемілтон провів піт-стоп та виїхав попереду головного суперника, а окрім цього в бокси заїхав Ферстаппен, який на вільній трасі проїхав гарне коло і зумів випередити Феттеля, який втратив трохи часу за Пересом.

Німець обрав на другий відрізок Ultrasoft, а ось Хемілтон та Ферстаппен були на Soft. В теорії Феттель мав би їхати швидше, але він ризикував в атаках зіпсувати гуму, після чого змушений був би робити ще один піт-стоп – і тоді він фінішував би шостим.

Тактика Ferrari не спрацювала, тому стало зрозуміло, що Феттелю залишається лише спробувати доїхати до фінішу на третьому місці. І всю гонку він розумів, що втрачає 10 очок Хемілтону, який ще більше закріпив свою перевагу в чемпіонаті.

На гонку в Сінгапурі також частенько впливає поява машини безпеки, але цього разу вона з’явилася на самому початку. «Героями» вкотре стали Серхіо Перес та Естебан Окон.

Мексиканець міг би бути поступливішим, але справа у боротьбі між напарниками дійшла до зіткнення – француз полетів у стіну та завершив гонку.

Після цього Перес все ж таки міг принести велику користь команді, але стратеги помилилися – через ранній піт-стоп мексиканець опинився у трафіку. Так саме, які і прямі конкуренти Ромен Грожан та Ніко Хюлькенберг.

Перес явно перенервував у цій гонці. Він довго боровся із Сергієм Сироткіним, але коли з ним нарешті порівнявся, чомусь зробив рух в його бік. Мексиканець не лише через власний рух пошкодив машину, але й отримав штраф від суддів.

Провалом Force India скористався Фернандо Алонсо на McLaren. Іспанець вкотре продемонстрував майстерність на трасі, яка добре підходила для не дуже гарного боліда британської команди. Алонсо став сьомим, випередивши Карлоса Сайнса, Шарля Леклера та Ніко Хюлькенберга.