X

Команда Formula-1 Renault Sport фінішувала в першій п’ятірці в Баку

На нынешнем Гран-При «Formula-1» в Азербайджане команда Renault Sport показала лучший финиш за всю историю своего участия в чемпионате. В первоклассной, насыщенной неожиданностями гонке Карлос Сайнс финишировал пятым. Команда Renault впервые финишировала в первой пятерке с момента возвращения команды в этот вид гонок в 2016 году.

Ці перегони видалися доволі неоднозначними для Ніко Хюлькенберга: стартувавши чотирнадцятим, німець показав сильний старт і швидко вирвався вперед, після чого почав боротися за п’яту позицію з Карлосом. На жаль, після виходу на трек автомобіля безпеки пілот зіткнувся зі стіною, коли входив у четвертий поворот по зовнішньому краю. Підвіску боліда було пошкоджено, тож Ніко довелося припинити участь у перегонах.

Команда Renault Sport у «Formula-1» залишається на п’ятій сходинці в чемпіонаті конструкторів, і лише одне очко відділяє її від McLaren на четвертій позиції.

• Ніко розпочав перегони чотирнадцятим на своїх кваліфікаційних ультрам’яких шинах Pirelli та зійшов з дистанції на 10-му колі після того, як не вписався в четвертий поворот, зіткнувшись зі стіною.

• Карлос стартував дев’ятим на своїх кваліфікаційних ультрам’яких (пурпурових) шинах Pirelli, пішов на піт-стоп на 15 колі з четвертої позиції, щоб змінити їх на комплект м’яких (жовтих) шин, а потім — коли став сьомим — зупинився біля автомобіля безпеки на 40 колі, щоб встановити новий комплект ультрам’яких шин.

Ніко Хюлькенберг, № 27, R.S.18-02: стартував 14, зійшов з дистанції

«Тут йде несамовита й жорстока боротьба, всі наступають один одному на п’яти. Стартували непогано, проте мене занесло наприкінці четвертого повороту, тут змагання для мене й завершилися. Входячи в поворот, у мене заклинило задню частину, ще й вітер був сильний, тож вилетів я майже одразу. Прикро, але так іноді буває. З нетерпінням чекатиму на Іспанію».

Ніко розпочав перегони чотирнадцятим на своїх кваліфікаційних ультрам’яких шинах Pirelli та зійшов з дистанції на 10-му колі після того, як не вписався в четвертий поворот, зіткнувшись зі стіною.

Карлос Сайнс, № 55, R.S.18-01: стартував 9, фінішував 5

«Для команди це дуже сильний результат. Я вельми щасливий — перегони були дійсно веселими, як завжди в Баку. Тиск був просто шаленим. Період до першого піт-стопу був дуже вдалим — я зміг обігнати обох представників Red Bull. На м’яких шинах стало складніше, і зрештою почалася боротьба за п’яте місце. Це чудово, що наша команда вирушає до Європи на такій високій позиції в Чемпіонаті. Буду й надалі наполегливо працювати зі своїми інженерами, продовжувати налаштовувати машину на власний смак і заробляти очки. Наступна зупинка — Іспанія, і я з нетерпінням чекаю на неї».

Сіріль Абітбуль, керівник команди

«Ніхто не знав, чого очікувати від цих перегонів, та п’яте місце в Карлоса — чудовий результат, найкращий, відколи ми повернулися в цей спорт два роки тому. Варто визнати, що це сталося за виняткових обставин, але результат дуже позитивний. Карлос провів дуже витримані перегони, вчасно змінював шини та впродовж усіх перегонів змагався не з одним автомобілем. Дуже обнадіює, коли дивишся, як від минулого року змінюється стартова позиція: ми потроху підбираємося до Red Bull, і двигун Renault стає все ближчим до решти. Це очевидне свідчення проробленої великої роботи, яку ми продовжуємо кожних вихідних. Ніко спіткала невдача, але це була його єдина помилка за минулий рік, і якщо це буде єдина помилка знову, йому не буде про що шкодувати. Загалом у командному заліку ми здобули більше очок, ніж McLaren, тож розрив зараз незначний, а попереду ще Європейський етап перегонів».

Ніхто не знав, чого очікувати від цих перегонів, та п’яте місце в Карлоса — чудовий результат, найкращий, відколи ми повернулися в цей спорт два роки тому.