X

Кваліфікація Гран Прі Франції: сходження нової зірки

Квалификация Гран При Франции на трассе Поль Рикар рисковала стать скучным зрелищем. Хотя после практик интрига сохранялась, преимущество Mercedes было очевидным. Были у Себастьяна Феттеля шансы опередить хотя бы одного пилота немецкой команды?

Так, вони були. І до цього було досить близько, проте в сухому підсумку Льюіс Хемілтон та Валттері Боттас стартуватимуть на першому ряді.

Британець здобув вже 75-й поул в кар’єрі. Останнім часом його темп накопичення поулів дещо впав, але Хемілтон вкотре продемонстрував, що коли у команди все гаразд, то й він знаходить якісь крихти, щоб зробити все ідеально.

Здається, Mercedes оговталася після провалу в Канаді. У цьогорічній Формулі 1 все дуже швидко змінюється, тому немає гарантій, що в Австрії ситуація повториться. Проте у суботу під Марселем все було на користь Mercedes – і цим у команді скористалися.

Але знову ж таки, залишається чимало питань перед гонкою. Mercedes та Red Bull розпочнуть основний заїзд на Supersoft, а Ferrari – на Ultrasoft. Допоки головним питанням залишається, чи можливо буде обганяти на цій трасі. У 2018-му відбулося багато різних гонок – як феєричних, так і нудних, – тому залишається на власні очі побачити відповідь.

І від цього багато в чому буде залежати стратегія в гонці. Звісно, залежатиме від цього і шанси конкурентів Mercedes на перемогу. І якщо ні, то мова піде про мінімізацію втрат, що також буде корисним. «Це довгий сезон», – як люблять повторюватися учасники.

Проте на тлі цього всього виникло дуже цікаве питання/проблема щодо складу Ferrari на 2019 рік. А може й на поточний сезон! Шарль Леклер на Sauber видав феноменальну кваліфікацію – він взагалі став восьмим!

Водночас із цим Кімі Райкконен провалив швидке коло та розпочне гонку лише шостим – позаду двох Red Bull. Що може бути гіршим за це місце серед пілот команд топ-3? Якщо додати до цього відставання у 0,7 секунди від Феттеля, то взагалі сумно. І тут Леклер вчергове здивував…

Даніель Ріккардо також має забути про контракт із Ferrari. Вочевидь, він попросить високу зарплатню, ще й контракт на декілька років. Тобто, у такому разі про Леклера можна забути (і віддати іншій команді, що було б взагалі дико). Звісно, Райкконена знову можуть підписати на один сезон, але чи не забагато у нього було шансів…

І хоча Леклер став головною зіркою не лише середньої групи, але й всього пелотону, сьомим вийде на старт Карлос Сайнс на Renault. Французька команда таки отримала місце на омріяному четвертому ряді. Можна шкодувати лише про відносний провал Ніко Хюлькенберга, який не пробився до топ-10.

Також неприємно здивував Ромен Грожан, який помилився у вирішальній спробі. Він був останнім у топ-10, тобто шанси на очки не втратив, але француз знову не обійшовся без несподіваних помилок.

Звісно ж, головне розчарування переживають в McLaren та особисто Фернандо Алонсо. Після перемоги на 24 годинах Ле-Мана іспанець виборов лише 16 стартову позицію на Поль Рікарі… «Тепер ми можемо боротися»? Серйозно?