X

Кваліфікація Гран Прі Німеччини: спустошення чемпіона

В прошлом году в Формуле 1 определяющим стало азиатское турне, когда проблемы разного рода посыпались на Себастьяна Феттеля. Кто бы ни был виноват в аварии в Сингапуре, но она имела просто ужасные последствия, в результате чего немцу пришлось наверстывать огромное отставание, которое он так и не сократил.

Цього ж сезону на трьох Гран Прі поспіль проблеми виникають у його головного конкурента – Льюіса Хемілтона. Спершу був технічний збій в Австрії, потім на старті в Британії його підбив Кімі Райкконен на Ferrari, а в Німеччині – нові «пригоди».

У Mercedes взагалі виникли дві серйозні проблеми цього року. Перша з них – прийняття стратегічних рішень протягом гонки. Друга була досить несподівана – слабка надійність. Особливо все загострилося після впровадження другої специфікації двигуна. Та ж сама Австрія, коли із боротьби вибув ще й Валттері Боттас, а ось тепер у Хемілтона відмовила коробка передач у кваліфікації в Німеччині. Причини можуть бути різними – наприклад, через сильний стрибок після виїзду за межі першого повороту. І хоча пілот каже, що проблеми з гідравлікою виникли ще до цього моменту, насправді зараз це не дуже важливо. Головне – британець стартуватиме з хвоста пелотону.

Йому ще «пощастило» з тим, що позаду буде Даніель Ріккардо на Red Bull, який нахватався штрафів через заміну силових елементів. Тому Хемілтон формально може розраховувати на п’яте місце в гонці. А якщо йому пощастить так само, як в Британії, то може буде й кращий результат.

А паралельно з цим подарунком долі скористався Феттель, який взяв поул у напруженій боротьбі з Боттасом та Райкконеном. Фінальне коло німця стало визначальним, і якби він не покращив результат, то був би на старті лише другим.

Тому позиція у Феттеля ідеальна для того, щоб збільшити перевагу у чемпіонаті. Але поки що це лише теорія. Навіть у подібних випадках хід гонки може піти не на користь гонщику Ferrari, тому треба все втримати під контролем.

На жаль, у боротьбі не було Red Bull. Макс Ферстаппен був далеким від поулу, а про Ріккардо вже сказано – він ні на що не претендував.

Haas «на поулі»

Свої переможці були й у боротьбі за четверте командне місце. Команда Haas знову заробила максимальний результат – обидва її пілоти стартуватимуть одразу позаду фаворитів. До того ж, це не четвертий ряд, як це буває у звичних умовах, а одразу третій, враховуючи проблеми Хемілтона та Ріккардо.

Магнуссен та Грожан, як і в Британії, знову поруч на старті. Залишається здогадуватися, як команда проситиме їх уникати дрібниць. Швидкість у боліда та пілотів є, але губити очки вже заборонено. Тим паче, одразу за ними будуть два пілоти Renault, які з радістю скористаються подарунками долі. Ніко Хюлькенберг та Карлос Сайнс значно стабільніші за конкурентів з Haas, тому не буде здивування, якщо вони знову вичавлять максимум.

Але позаду ще буде й Шарль Леклер, який став дев’ятим у кваліфікації. Цим вже нікого не здивуєш. І ніхто не здивується, якщо він знову заробить очки.