X

Кваліфікація Гран Прі Канади: ось це так інтрига!

Попри те, що у 2018 році йде дуже цікава та напружена боротьба між Ferrari, Mercedes та Red Bull, дуже рідко можна було побачити представників всіх трьох команд у топ-3 кваліфікації. Подібне сталося й на попередньому етапі в Монако, але не забуваймо, що тоді суперникам «допоміг» Макс Ферстаппен.

Цього разу нідерландський пілот проявив себе лише з найкращого боку. Спершу йому довелося жорстко відбитися від постійних запитань про його аварії та можливу зміну стилю кермування, але Макс сказав щось на кшталт «без цього я не опинився б у Формулі 1». Звісно, де в чому він точно правий.

І саме Ферстаппен став одним із героїв кваліфікації. Так, він стартуватиме лише третім, але уваги заслуговує невелике відставання від Себастьяна Феттеля на Ferrari та Валттері Боттаса на Mercedes. На цій трасі багато що залежить від двигуна, а у кваліфікації у Red Bull з цим ще більші проблеми. Але Renault привезла оновлення на етап, і, можливо, саме це зіграє свою роль не лише в Канаді, але й в довгостроковій перспективі, оскільки австрійська команда все ще не визначилася із постачальником силових установок на 2019 рік.

Ферстаппена, який до того ж виграв всі три практики, можна було лише похвалити, але на ще більші компліменти заслуговує Феттель, який здобув для Ferrari перший поул у Канаді з 2001 року! І це на фоні «провалу» Льюіса Хемілтона, який став лише четвертим. У німця є потенціал для скорочення відставання в заліку, але до цього ще 70 кіл дистанції.

Також зауважимо, що Ferrari та Mercedes відмовилися на старті на найм’якішому Hypersoft, а ось Red Bull будуть саме на цій гумі. Початок гонки та перший відрізок дистанції має бути дуже цікавим і, можливо, визначальним.

Для обгонів у Канаді буде одразу три зони DRS, але поки що не факт, що це сильно допоможе. Проте з іншого боку ситуація не має нагадувати Австралію, де цих обгонів не було зовсім. І робити якісь прогнози щодо переможця – боже збав! У нас три команди та шість гонщиків претендують на перемогу.

Renault – лідер першого класу

Оновлений двигун Renault встановили і пілоти заводської французької команди. І що ми бачимо? Ніко Хюлькенберг та Карлос Сайнс здобули дуже вигідні стартові позиції. Якби їх не розділив Естебан Окон на Force India, то ситуація була б взагалі ідеальною – весь четвертий ряд.

Цей результат доволі несподіваний, оскільки від Renault можна було очікувати потрапляння до топ-10, але не настільки впевненого. І тут всі шанси для закріплення своєї позиції у Кубку конструкторів.

Трапилося це на фоні провалу McLaren, яка повернулася до проблем зі швидкістю, хоча двигун вже наче інший та потужніший. Тепер буде цікаво поглянути на наступних етапах чи є 14-те місце Фернандо Алонсо у кваліфікації випадковим.

Щодо інших середняків, то знову проблеми звалилися на Ромена Грожана на Haas, який на початку кваліфікації через відмову двигуна не виїхав навіть з піт-лейну! В Баку він вже проривався з останнього місця, але потім розбив болід позаду машини безпеки. Цей сезон дуже гіркий для французького пілота, тому побачимо, чим все завершиться цього разу.