X

Кваліфікація Гран Прі Великої Британії: під Королем захитався стілець

Команду Mercedes недаром считали фаворитом этапа в Сильверстоуне. Можно лишь вспомнить прошлогодние события, чтобы в этом убедиться – тогда Льюис Хэмилтон разгромил конкурентов, а Валттери Боттас прорвался на второе место после старта с девятого места.

Що тут ще додати? Лише те, що за рік все змінилося. Mercedes налякала оновленим двигуном у Франції та новими аеродинамічними рішеннями в Австрії, проте Ferrari витримала цей удар та залишилася твердо стояти на ногах.

І хоча Хемілтон здобув поул, але не можна сказати, що він є головним претендентом на перемогу в гонці. Виникла ситуація, коли у Ferrari за деяких обставин може виникнути перевага. І тут вже проявлять себе стратеги.

Все б нічого, але на командному містку Mercedes зараз працюють над поверненням упевненості в собі. Так, там відкрито визнають помилки, як це було в Австрії, але ці помилки є і від їхнього визнання якщо комусь легше, то не Хемілтону, який через появу віртуальної машини безпеки вже втратив перемоги в Австралії та Австрії.

Скудерія у Сільверстоуні може додати проблем. Себастьян Феттель та Кімі Райкконен менше однієї десятої секунди поступилися Хемілтону у кваліфікації – і будуть стартувати одразу за ним. У двох попередніх гонках гонщики Скудерії розпочинали боротьбу на м’якішій гумі, але цього разу всі фаворити у другому сегменті виступили на Soft, тому матимуть однакові стартові позиції. Як це позначиться на гонці? Дізнаємося лише в неділю.

А ось Боттас помітно програв. У чемпіонській боротьбі Хемілтону дуже важлива його допомога – було б краще, якби фін був попереду Ferrari. Але це стосується не лише британця, але й самого Валттері, який проводить дуже дивний сезон – він має право скаржитися на долю, але без провалів він не обходиться також. Витримати удар – ось його головна справа зараз, і, відверто кажучи, навіть для нього не завершена боротьба за титул, оскільки його конкуренти втрачають дуже багато – ще ніхто не виграв більше трьох гонок.

Крім того, лише у Red Bull перемоги цього року здобували обидва гонщики. Цікава ситуація. І це при тому, що реальних шансів на боротьбу за поул у Макса Ферстаппена та Даніеля Ріккардо знову не було. І де той «кваліфікаційний» режим Renault? Схоже на невдалу рекламу…

Ситуація у заводській французькій команді також не найкраща – знову її пілоти опинилися за бортом фінального сегмента, а Карлос Сайнс навіть не пройшов першу частину сесії.

Renault вважається найстабільнішою командою середньої групи, але цей статус можна стрімко втратити, якщо так продовжиться й надалі. І Haas знову готова цим скористатися – Кевін Магнуссен та Ромен Грожан будуть сьомим та восьмим на старті гонки. Це потенційно 10 очок, які можуть значно змінити ситуацію у Кубку конструкторів. Але бали розіграють лише в гонці. Всі пам’ятають, наскільки все може змінитися в один момент.

Але до цього слід знову відзначити Шарля Леклера на Sauber. Монегаск знову у топ-10, ще й на дев’ятому місці. Швейцарська команда помітно додала на європейських етапах, але здебільшого її тягне за собою Леклер. І хоча Маркус Ерікссон також поступово покращує виступи, проте йому не вдається зрівнятися з молодим напарником.