X

Практики Гран Прі Азербайджану: ковзання та загадки

Уже традиционно протоколы пятничных практик не могут ответить на вопрос, кто же является главным фаворитом Гран При. И Баку - явно не исключение. Более того, темп Red Bull, Mercedes и Ferrari вызывает немало вопросов в каждом из трех случаев.

Даніель Ріккардо, який переміг на попередній гонці у Китаї та минулорічній гонці в Баку, очолив підсумковий протокол двох тренувань на Гран Прі Азербайджану, але чи можна на нього поставити великі кошти? Задля розваги – хіба що, проте ця ставка не буде підкріплена статусом абсолютного фаворита гонки.

Темп Red Bull в цілому вразив. Звернути хоча б увагу на третій сектор, який складається з 2-кілометрового відрізка, де гонщики тільки те й роблять, що набирають швидкість. Після практики керівник команди Крістіан Хорнер сказав, що його пілоти шукають зиск на другому звивистому секторі – і саме там спробують компенсувати втрати на прямій.
Також в австрійському колективі задоволені темпом і на довгій серії кіл, але знову ж таки – обгони можливі лише на прямих, що не є козирем Red Bull.

Даніель Ріккардо, який переміг на попередній гонці у Китаї та минулорічній гонці в Баку, очолив підсумковий протокол двох тренувань на Гран Прі Азербайджану.

Попри чудові результати, не можна сказати, що день для Red Bull пройшов без проблем. У першій практиці розвернуло Макса Ферстаппена, який боком полетів у стіну, на чому його сесія завершилася. У другій практиці в один момент йому довелося зменшити оберти двигуна – команда сподівається, що все обмежиться відмовою сенсора.

Щодо Mercedes та Ferrari, то тут запитань ще більше. Льюіс Хемілтон міг проїхати гарне коло та навіть випередити Ріккардо, проте помилки на середньому секторі не дозволили йому цього зробити.

Хемілтон знову поступився Валттері Боттасу.

Траса в Баку дуже складна, що неодноразово підтверджували пілоти своїми помилками на попередніх Гран Прі. Зібрати тут одне владе кого справді непросто. А якщо мова піде про невеликі частки секунди, то трапитися може будь-що.

Хемілтон знову поступився Валттері Боттасу, але якщо Mercedes виведе болід у правильне робоче вікно, то вже британець може на крилах вискочити вперед. Але це, знову ж таки, буде непросто.

Ferrari… Провал у першій практиці Гран Прі Азербайджану, а потім частковий провал у другій. І якщо Кімі Райкконен зумів продемонструвати другий час дня, то Себастьян Феттель далеко позаду – він пропустив уперед навіть середняків. Німець зберігає спокій і традиційно каже, що це лише п’ятниця. Тут з ним не посперечаєшся, проте він вкотре на практиках виступив гірше за Райкконена. Але в кваліфікації він може знайти крихти, які виведуть його вперед. Чи станеться це? Тут ми не вгадаємо.

Четверта сила

Схоже, на четвертому етапі сезону 2018 року знову буде зміна лідера у середній групі. До цього почергово це були Haas, Toro Rosso та Renault, а в Баку на це місце претендує Force India.

Хоча у другій практиці Фернандо Алонсо на McLaren формально став найкращим у цій групі, але темп Естебана Окона та Серхіо Переса був стабільнішим протягом всього дня. Чи дивує це? Варто нагадати, що у 2016-му Перес був на подіумі, а у 2017-му Окон і Перес через своє зіткнення позбавили свою команду гарантованого подіуму, а за деякими припущеннями навіть перемоги.

Темп Естебана Окона та Серхіо Переса був стабільнішим протягом всього дня.

На цій трасі, де максимальна швидкість грає дуже важливу роль, Force India почувається дуже добре. До того ж, команда наче знайшла причину проблем на старті сезону і тепер намагається це виправити.

Принаймні, результати практик Гран Прі Азербайджану дозволяють їй сподіватися на високий результат, але про McLaren та Renault також не забуваймо. У кого б не була перевага, вона точно буде незначною – і це шанс для всіх зачепитися в гонці за успіх. Тим паче, характер траси знову дозволяє сподіватися на хаотичний перебіг подій.