X

Практики Гран Прі Монако: рекорди на крилах Red Bull

Шины Hypersoft наконец официально дебютировали в Формуле 1. До этого гонщики испытывали их только в тестовых сессиях, но тогда никто не мог реально оценить, насколько быстрой будет эта резина. И первые практики в Монако показали, что она не только очень быстрая, но и на такой трассе очень выносливая.

З оновленням технічного регламенту в Ф1, що відбулося у 2017 році, було перевершено багато рекордів трас. Але складно пригадати, чи бив хтось рекорд вже у першій практиці, коли пілоти та команди приховують свою справжню силу.

Це вдалося зробили Даніелю Ріккардо на Red Bull – у першому ж тренуванні. Разом із цим австралієць підтвердив, що його команда не випадково сподівалася, що в Монако у неї буде шанс зачепитися на боротьбу за перемогу. І хоча рано щось говорити точно, але фундамент для цього був закладений дуже міцний.

Австралієць підтвердив, що його команда не випадково сподівалася, що в Монако у неї буде шанс зачепитися на боротьбу за перемогу.

Підтримав темп Ріккардо і його напарник Макс Ферстаппен. Взагалі вийшла дещо цікава ситуація. Саме нідерландець краще розпочинав обидві практики, проте наприкінці сесій Ріккардо відбирав у нього найкращий час. І якщо трапиться так, що у Red Bull не буде реальних конкурентів, боротьба між Ріккардо та Ферстаппеном точно буде дуже цікавою! Не буде зайвим нагадати, що у кваліфікаціях пілоти демонструють дуже щільні результати – і ніхто з них не забув, наскільки важливою буде стартова позиція.

Цього року шансів на поул у Red Bull буде дуже небагато, тому Ріккардо та Ферстаппен ризикуватимуть, щоб вибороти перше місце на старті. І помилки тут також не варто виключати.

Щодо Ferrari та Mercedes, то ситуація з ними буде невідомою до третього сегменту у кваліфікації. Всі також пам’ятають, наскільки сильно додають ці команди в суботу. Можливо, й цього разу вони приховали по парі тузів у рукавах, але ще до Гран Прі говорилося, що саме тут у них можуть бути проблеми. І це також може бути правдою. Тому краще обійтися без конкретних прогнозів. В Монако реально може трапитися все.

У боротьбі за міліметри

Інші команди за традицією поведуть боротьбу за статус найкращого середнячка. І якби не було перших трьох команд, то про кращу боротьбу у Формулі 1 годі було й мріяти!
У Монако на перший план виходить не лише сила боліда, але й майстерність гонщика. Виявилося так, що фаворита у цій групі немає і, схоже на те, не буде. Якщо оцінити результати практики, то у 0,2 секунди опинилося п’ять пілотів, а ще три – зовсім недалеко від них.

У такій ситуацію у боротьбі за Топ-10 та далі у Q3 найбільше значення матиме саме гонщик та його чистий виступ. Одна помилка – втрачена 0,1 секунди і, можливо, декілька місць на старті. Ми точно почуємо, що комусь не вистачило крихт для гарного результату, але водночас із цим хтось інший ці крихти виграє…

Так, у претендентах на топ-10 є Renault, McLaren, Toro Rosso та Force India. Трішки програє індійська команда, але різниця настільки невелика, що все ще може змінитися. Хоча б один із пілотів завдяки гарному колі має шанс просунутися в Топ-10.

Траса в Монако виявила всі недоліки боліда американської команди.

Інша історія – Haas. Якщо в Баку була траса, яка розкрила сильні сторони Force India та Williams, у Барселоні та ж Williams навпаки мала лише проблеми, то траса в Монако виявила всі недоліки боліда американської команди. Ще перед етапом пілоти Haas казали, що вони можуть випасти зі боротьби за Топ-10. Але гірко бачити цьому підтвердження, хоча у цієї команди в цілому сильний болід. Проте вийшло так, що доведеться боротися з Williams та Sauber у хвості пелотону.