X

Практики Гран Прі Сінгапуру: прогнози справджуються, але…

Гран При Сингапура – один из тех этапов, где первая и третья практики имеют значительно меньшее значение, чем на обычных Гран При. Дело в том, что они проходят днем, в то время как квалификация и гонка - когда темнеет. И как тут работать командам?

Звісно, у всіх є свої програми та способи збирання інформації, там немає новачків. Але все одно треба виконати все чітко, щоб якнайкраще підготуватися до Гран Прі Сінгапуру. На папері проблем із цим має бути мало, проте на практиці…

Головним «героєм» знову став Себастьян Феттель на Ferrari. На попередніх етапах німець наробив занадто багато помилок, тому наступна викликатиме ще більше критики. На жаль, не оминув він проблеми і в Сінгапурі. На щастя – це сталося на другій практиці, коли нічого не вирішується. «Нічого», але все одно Феттель пропустив важливу частину тренування.

У другій практиці пілоти мали потренувати швидкі кола та заїзди на довгій дистанції. Спершу Себастьян, як і його конкуренти, проїхав декілька кіл на Ultrasoft, а коли перейшов на Hypersoft – зачепив стіну. Болід наче не отримав серйозних пошкоджень, німець повернув машину в бокси, але після цього на трасу не повернувся. Що сталося?

Пізніше ми дізнаємося, що відбулося з болідом, а поки що Феттель втратив чудову нагоду потренуватися перед кваліфікацією та гонкою. У поточну еру це не дуже важливо, але все одно це може перетворитися у мінус. Наприклад, у Монці гума на боліді Кімі Райкконена сильніше зношувалася, бо Ferrari неправильно оцінила рівень зносу на практиках. Це може й не повторитися, але все одно було б краще провести більше часу на трасі.

Для Ferrari приємні новини в тому, що у неї знову є темп – Райкконен очолив протокол другої практики. Як і очікувалося, гонщики Red Bull були дуже близькі, але найменше фінському пілоту програв Хемілтон.

За традицією після п’ятниці не варто робити великі прогнози, але схоже на те, що три команди мають шанси на успіх. І тут важливо буде поглянути, хто вичавить максимум. І, можливо, вже у кваліфікації все буде залежати не лише від боліда, але й від кожного конкретного гонщика. Той же Валттері Боттас у перший день виглядав непереконливо – він поступається напарнику. Чи готуватися йому до того, щоб знову допомагати Хемілтону? Побачимо.

Своя боротьба триває і в середній групі. Не дивно було тут бачити Renault та Haas, а ось McLaren на чолі з Фернандо Алонсо повернулася до топ-10. Іспанець демонстрував непоганий час на тренуваннях, та й для McLaren має підходити цей етап.

Тому для британської команди тут одна мета – спробувати заробити у Гран Прі Сінгапуру очки. А з урахуванням можливих хаотичних подій в гонці, можна спробувати заробити багато очок.

Водночас із цим провалилася Williams. Швидкісні траси в Спа та Монці зробили з неї претендента на топ-10, але повільна траса в Сінгапурі опустила команду на землю.