X

Прев’ю до Гран Прі Бахрейну: «вечірка» для всіх

После квалификации на Гран При Австралии многим могло показаться, что сезон можно заканчивать. Конечно, чемпионат, как говорят гонщики, «очень долгий», однако преимущество Льюиса Хэмилтона в дуэте с Mercedes действительно впечатлило.

Але вже на наступний день ситуація змінилася. І справа не лише в тому, що фаворит етапу не переміг. Щастя, яке звалилося на Себастьяна Феттеля – це не показник високої швидкості боліда. Проте й це також, оскільки перевага британця в гонці вже була не така значна. Це знову надає підстави стверджувати, що кваліфікації та гонки можуть і – скоріше за все – будуть відрізнятися.

Якщо судити про темп Ferrari, то і Кімі Райкконен, і Феттель хоча і програвали Mercedes, але не так катастрофічно, як на деяких торішніх гонках. Другий момент – Red Bull, яка в гонці взагалі не могла атакувати суперників через відсутність місць для обгонів. Але що ми побачили, так це те, що і Даніель Ріккардо, і Макс Ферстаппен могли їхати в одному темпі як мінімум зі Скудерією.

Гонку в Австралії часто називають непоказовою. І це дійсно так. Уявіть лише, якими були б результати гонки, якби на трасі була б реальна можливість обганяти… Хемілтон випередив би Феттеля, Ферстаппен міг би одразу обігнати Кевіна Магнуссена, або хоча б Фернандо Алонсо, Ріккардо обігнав би Райкконена… Багато «якби».

І що цікаво, цей фактор зникне в Бахрейні. По-перше, на трасі багато прямих із можливістю обганяти перед гострими поворотами. Так, з новими болідами це все одно непросте завдання, але ймовірність обгону буде значно вища.

Допоможе в цьому не лише конфігурація траси, але й рівень зносу гуми. Якщо в Австралії стандартною тактикою була гонка з однією зупинкою, то в Сахірі можна сподіватися щонайменше на дві. І, як ми знаємо, інколи різниця в складах гуми надає більше можливості для легких обгонів, ніж DRS. Тобто є всі передумови для цікавої боротьби на трасі. Хіба що у когось із конкурентів буде беззаперечна перевага, але допоки ми не бачили справжнє порівняння сил на гоночній дистанції.

Ну і якщо знову згадувати «режим вечірки», то варто також не забувати, що гонка в Бахрейні завершиться вже в темну пору – можливо, боротьба на трасі і буде «вечіркою», подарованою глядачам.

Formula1
Підсумки Гран Прі Австралії: прорахунок фаворита
27 Бер, 17:54

Розбірки між середняками

Звісно, команді Haas після Гран Прі Австралії можна було лише поспівчувати. Через прикрі помилки на піт-стопах вона втратила дуже багато очок, проте в Бахрейні вона знову може бути на чолі середньої групи.

Так, американська команда часто добре виступала в Австралії, але цього року вона змінила підхід та намагатиметься підтримувати розвиток боліда протягом всього сезону. І якби було інакше, то суперники не почали б підозрювати те, що Haas більш активно співпрацює з Ferrari.

Cуперники теж не збираються сидіти на місці. Найкращим середняком в Австралії міг стати Ніко Хюлькенберг на Renault, проте йому трохи не пощастило і попереду нього опинився Фернандо Алонсо на McLaren, проте також із французьким двигуном. І цей результат настільки окрилив іспанця, що він вже мріє про боротьбу з першою трійкою.

Прев’ю Гран прі Бахрейну 2018 року

Реальність може бути геть інша. McLaren ще треба робити крок уперед, і навіть у протистоянні з Renault далеко не все ще вирішено. Кожна команда мріє про повернення на вершину – і буде цікаво подивитися, хто цього досягне швидше. І що б не казав Алонсо, Хюлькенберг та Карлос Сайнс на Renault не збираються складати зброю.

Розклад Гран Прі Бахрейну 2018 року