Прев’ю Гран Прі Монако: Hyper-дебют
У Монако у пілотів буде перша офіційна нагода випробувати найм’якіший комплект Hypersoft. Постачальник шин Pirelli постарався цього року та розширив лінійку наявної гуми. Навіть «старі» комплекти виявилися м’якішими, що ж тоді казати про комплект з новою рожевою міткою?
За всіма прогнозами нас очікує новий рекорд кола у кваліфікації, який минулого року оновив Кімі Райкконен. Попри те, що боліди стали важчими через Halo, у поворотах в Монако важливішою буде швидкість у віражах та зчеплення з трасою.
Хоча з гумою на попередньому етапі в Барселоні виникли чималі складнощі, повторення історії очікувати не варто. І знову буде багато питань…
Mercedes, Ferrari чи Red Bull?
Справді вистрілити може австрійська команда, яка нарешті дочекалася траси, де потужність двигуна грає не найголовнішу роль. Red Bull завжди славилася силою аеродинаміки машини, тому на папері у неї дійсно багато шансів. Проте випадки бували різними. Наприклад, у 2016-му Даніелю Ріккардо лише помилка на піт-стопі завадила перемогти, а у 2017-му Red Bull мала мало шансів на перемогу – Ferrari була на голову сильнішою.
Якщо згадувати минулий рік, то у Red Bull не було жодного поулу в Монако, Угорщині чи Сінгапурі, де в теорії у неї також були високі шанси. Життя ж відповіло, що це було лише в теорії. Чи виправить ситуацію австрійська команда цього разу – велика загадка. Дуже багато порівнянь з третім сектором у Барселоні, який складається зі звивистої ділянки, але не варто забувати, що там Ferrari та Mercedes зосереджувалися на повному колі та отримували перевагу в інших місцях.
Коли ж Ferrari та Mercedes налаштовують свої боліди для повільних трас, то виявляється, що й на них у них все більш-менш гаразд, тому Red Bull знову може залишитися ні з чим. Хіба що може допомогти історія з «дівою» у Mercedes, яка може дуже погано себе вести в подібних умовах. Але у цьому випадку багато залежить від гонщиків. Так, у тому ж 2017-му Валттері Боттас був третім на старті, а Льюіс Хемілтон навіть не потрапив до Q3.
Але якщо Red Bull переможе, то на старті сезону вийде казкова історія: у кожної з топ-команд буде по дві перемоги на шести перших етапах. Ну ж бо!
Суміш у середині пелотону
Своя боротьба буде в середині пелотону Формули 1. Хто ж цього разу виявиться прудкішим? Haas? Renault? McLaren? Чи Toro Rosso знову зможе вистрілити, як у Бахрейні? Загадок тут також дуже багато. Хоча Haas поки що виглядає фаворитом у цій групі (не в таблиці, а за швидкістю), але її міцні конкуренти намагаються додавати з кожним етапом.
Так, у McLaren ще в Барселоні досягли помітного прогресу: Фернандо Алонсо вперше в сезоні потрапив до Q3. У Монако навіть із двигуном Honda британський колектив виглядав сильно, а той же Алонсо одного разу навіть фінішував п’ятим.
Можливо, McLaren буде до снаги хоча б трохи дотягнутися до лідерів. Фантастика? Можливо, але виключати цього варіанту не можна, оскільки шасі у неї справді сильне.
Але й від сюрпризів може не відмовитися і Renault. Французька команда продовжує виступати стабільно, а Ніко Хюлькенберг після провалу в Барселоні бажатиме взяти реванш. Всі добре знають про його швидкість на одному колі, а це майже гарантія успіху і в гонці в Монако…