X

Прев’ю Гран Прі Мексики: гонка на стадіоні

Гран При Мексики недавно вернулся в календарь Формулы 1, однако к нему быстро привыкли. Возможно, гонки на трассе имени братьев Родригес выходили не слишком увлекательными, но в основном на этом этапе интересует атмосфера. С этой точки зрения мексиканский Гран При точно можно назвать одним из лучших.

Місцеві вболівальники дійсно бурхливо підтримують пілотів – і не лише улюбленця Серхіо Переса, а до цього – Естебана Гутьєрреса. А створювати справжнє свято їм допомагають трибуни, які утворюють немов стадіони навколо ділянок траси. Звісно, особливо виділяється остання секція, куди навіть перенесли подіум для того, щоб утворити унікальну атмосферу для святкування.

Хто цього разу буде у топ-3 – покаже час. При цьому дуже велика ймовірність того, що як і рік тому, саме в Мехіко буде названо ім’я чемпіонат світу. На цей статус вже в Мексиці претендує Льюіс Хемілтон, якому достатньо або набрати три очки, або щоб Себастьян Феттель втратив ці очки – грубо кажучи, просто не виграв гонку.

В Остіні Хемілтон та Mercedes вперше за тривалий час були не в своїй тарілці. Дует впевнено проводив попередні Гран Прі, проте в Техасі трохи розклеївся, хоча британець взяв поул. Команді було важко без тренувальних сесій, які пройшли в дощ, зібрати дані для побудови ідеальної стратегії. З іншого боку була Ferrari, яка вирішила відмовитися від невдалих оновлень, «відкотити» версію боліда назад – і отримала перемогу.

Причому, переміг не Феттель, а його напарник Кімі Райкконен. Фін за півтора місяці до завершення другого відрізку кар’єри у Ferrari зумів закрити цю частину з перемогою. Звісно, це важливо і з психологічної точки зору, оскільки можна забути про прикрі командні накази Ferrari – відтепер можна не турбуватися про Феттеля та комфортно виступати. І хто його знає – можливо, ми побачимо ще одну перемогу від фіна.

Але перемогти в Мехіко хоче багато хто. Валттері Боттас також хоче відсвяткувати успіх цього року. На початку сезону він втратив три перемоги, а потім перетворився у «вінгмена» Хемілтона. Він трохи втратив швидкість, але саме час її відновити – краще це зробити зараз, аніж чекати невідомо чого під час зимової перерви.

Свої сподівання є і в Red Bull. Пов’язані вони з тим, що високогір’я в Мексиці трохи вирівнює потужність всіх двигунів. Якщо пригадати минулий рік, то тоді в Мехіко виграв саме Макс Ферстаппен, проте якщо зануритися в деталі – тоді у клієнтів Renault було чимало проблем на Гран Прі.

То яка якість французького двигуна перевершить цього разу? Не забуваймо, що у Даніеля Ріккардо просто дивовижна серія відмов. Важко навіть пригадати, коли гонщик провів етап без проблем. І якщо відмови у кваліфікаціях можна було компенсувати в гонках, то в Остіні ці проблеми звалилися на нього в гонці – можна було їхати в готель.

Звісно, двигун Renault може значно вплинути і на заводську команду. Renault назбирала багато очок у Штатах, але так само швидко може розгубити перевагу, якщо щось піде не так. Наразі будь-яке очко на вагу золота – і так триватиме до гонки в Абу-Дабі.

Серед конкурентів залишається Haas із двигуном Ferrari. Це може бути ключовим моментом у гонці в Мехіко. І у Haas ще є шанс відіграти очки. Тим паче, що після Гран Прі Мексики відбудеться ще й розгляд апеляції щодо дискваліфікації Грожана в Італії.