X

Чемпіонат України з кільцевих перегонів: Старт буде напруженим

В ближайшее воскресенье, 14 мая, Автодром «Чайка» примет 1-й этап Чемпионата Украины по кольцевым гонкам. Старт сезона обещает стать интересным – так только один класс «У1600» будет насчитывать около 15 участников.

І це далеко не все! За деякими прогнозами, якщо не на 1-му етапі Чемпіонату України з кільцевих перегонів, то на наступних, стартове поле заліку «У1600» може нараховувати і до 20 машин! При цьому, одні з найсильніших кольцевиков останніх років – двоє 3-кратних чемпіонів України – Володимир Апостолюк та Сергій Юнашев не будуть стартувати. На тайм-аттак переключився і нинішній чемпіон України цього заліку Валерій Шевельов.

Однак фактор відсутності в пелотоні явних фаворитів є однозначним плюсом для глядачів.

Напевно багато хто пам’ятає, яким незаперечним часто було домінування Апостолюка, коли навіть реверсивний старт других заїздів не міг стримати цього пілота, зупинити якого могла хіба що відмова техніки…

Зі «старих» у цьому році на старті залишиться тільки один Руслан Сєров. Судячи з усього, ветеран не має наміру вішати свій шолом на цвях!

Минулий кільцевий сезон напевно запам’ятався багатьом саме завдяки протистоянню Сєров-Шевельов, що розгортався в заліку «У1600».

Лише зрадницька поломка підвіски буквально за коло до фінішу фіналу залишила Сєрова без заповітного чемпіонського титулу, до якого йому в підсумку не вистачило 2,5 очок!…

А протистояти ветерану буде чимала опозиція молодих пілотів, що вже набули достатнього досвіду. Серед них слід відзначити Сергія Бабака, що став третім за підсумками минулого року. За іронією Сергій одночасно є вихованцем Сєрова, виступаючи на машині, підготовленій Русланом…

Крім Бабака на старт вийдуть Вадим Євтушенко, Антон Поляничко і Вадим Конончук – всі троє закінчили минулий сезон, розташувавшись відповідно з 4-го по 6-й рядок турнірної таблиці.

Весь перерахований квартет минулого року не раз радував уболівальників видовищними і часто безкомпромісними битвами між собою, що нерідко включали і контактну боротьбу…

Всім цим пілотам потрібно мірятися силами з швидким, доволі досвідченим і також агресивним пілотом в особі Андрія Скуза…

На старт у «У1600» мають намір вийти одразу кілька новачків, але, головне, в цей клас «перебирається» пілот, якого можна сміливо назвати справжньою «темною конячкою».

Йдеться про Іллю Замулу. Минулого року, почавши свої виступи у великому кільці лише в 14 років, вчорашній картингіст просто домінував у класі «ВАЗ 2108», що проводився в рамках серії Grand Classic Cup.

Тепер він пересідає на дещо потужнішу 16-клапанну машину і, не виключено, що саме цей зовсім ще юний пілот може виявитися несподіваним фаворитом!…

Що ж до інших класів, то поки що їхня доля і наповнення туманні.

З огляду на все, українські формулісти знову не порадують фанатів кільцевих перегонів, так само, як невідомо, яким буде наповнення вільного класу GT Open, де може виступати практично будь-який підготовлений спортивний автомобіль… Зате відомо, що в «Турінг-лайт» після трирічної перерви повертається Ігор Скуз.

Нагадаємо, що Ігор є 3-кратним чемпіоном України у цьому класі. На жаль, але судячи з усього тепер бере паузу чемпіон України двох останніх років Андрій Євтушенко.

Однак компанію Ігорю в «Турінг-лайті» складе завсідник цього класу Валерій Жовтоног.

У 2013-му він став віце-чемпіоном у «Турінг-лайті», повторивши цей успіх минулого року в заліку GT Open, де завоював титул Євтушенко.

Ну а пізніше до Ігоря на аналогічній Ford Fiesta приєднається його старший брат Олег, на рахунку якого також є віце-чемпіонське звання «Турінг-лайту» 2015-го року.

На відміну від минулого року, суботу буде відведено адміністративним і технічним перевіркам, а також вільним тренуванням, які розпочнуться після третьої години дня. А всі офіційні заїзди відбуватимуться в один недільний день.

З 9 ранку гоночний процес відкриють офіційні тренування, за ними відбудуться кваліфікаційні заїзди. Вони визначать стартову решітку перших перегонів, які розпочнуться одразу після полудня.

Нагадаємо, що етап Чемпіонату України у кожному з класів передбачає два види рівноцінних перегонів, де стартове поле других визначається порядком фінішу перших. Долю подіуму вирішує сума балів, набраних пілотами в обох заїздах, плюс бонусні очки за поул і найкраще коло. І навіть якщо «Турінг-лайт» виявиться нечисленним, близько двох десятків машин на старті двох заїздів «У1600» однозначно подарують чимало боротьби та інтриги вболівальникам – в цьому можна не сумніватися!…