Як реставрували КрАЗ-5460 для перегонів (фото)
Ми вже неодноразово писали про єдиний свого роду 1000-сильний КРАЗ-5460 для перегонів, який цього року знову представили громадськості після реставрації. Машина дожила до наших днів завдяки Володимиру Гавриленку – автору проекту унікальної машини.
Автомобіль простояв не рухаючись понад 20 років, тому процес доведення його до розуму також зайняв чимало часу – з 2017 до 2019 рр. все це видно з цікавих фотографій, які опублікували Українські автомобілі.
Машину було розроблено для участі в Європейському чемпіонаті з трак-рейсингу – кільцевих перегонів на вантажівках. Ба більше, український болід зміг виступити на одному з етапів чемпіонату 1992 року, причому не де-небудь, а на знаменитому кільці в Нюрбургринзі. Однак завершити успішно перегони завадив підшипник задньої маточини, що вийшов з ладу.
Нагадаємо, що КрАЗ-5460 отримав доволі незвичайну для свого часу конструкцію. Це танковий двигун 5ТДФ – 5-циліндровий, двотактний, потужністю 750 кВт (1000 к.с.). Двигун у базі розташований під кабіною і загрегатований із 7-ступінчастою гідромеханічною коробкою передач. Крім того, болід отримав незалежну підвіску всіх коліс. У підсумку машина могла розганятися до 180 км/год і набирати першу “сотню” з місця лише за 12 с.