X

Відбувся 2-й етап національної серії «тайм-аттак» UTAC

Автодром «Чайка» принял 2-й этап национальной серии «тайм-аттак» UTAC. Он запомнится неожиданными развязками и борьбой за считанные доли секунды.

Незважаючи на те, що список заявлених налічував майже чотири десятки, з різних причин, серед яких були і поломки напередодні на тренуваннях, і несприятливий прогноз погоди, на старт 2-го етапу UTAC, вийшло лише 20 учасників. Однак з урахуванням того, що деякі з учасників вирішили змагатися одразу у двох класах, боротьби вистачало.

Нагадаємо, що перегони «тайм-аттак» для кожного з учасників мали три сесії-сприби, кожна з яких у свою чергу містить по чотири швидких кола. Результат визначається за одним, найкращим, колом.

На щастя, незважаючи на прогноз погоди, вона не піднесла неприємних сюрпризів. Навпаки – всю неділю, 15 травня, а власне перегони проходили один день, траса залишалася абсолютно сухою. Проте піднесла свої сюрпризи техніка, точніше її відмови.

Так один із фаворитів спортивного класу SP2 (йдеться не так про обладнані каркасом безпеки автомобілі, як про використання учасниками спортивної гуми «слік») Владислав Гордов не встиг проїхати і одного кола, як на його колоритній BMW M3 (Е30) відмовляє КПП. А тут Вадим Гришин (Porsche Cayman S) з Олексієм Савчуком (BMW E36 M3) показують практично однаковий час – 1,28,60 з і 1,28,62 с відповідно.

У другій спробі Владислав виїжджає і встигає показати 1 хв. 31,61 с, після чого знову вирушає на ремонт! У цей самий час Гришину не вдається сесія – найкраще коло 1 хв. 30,81 с, тоді як Савчук на «сліку» покращує час – 1 хв. 27,91!

Здавалося, це вирішальний удар, тим паче Гришину довелося терміново виїхати додому в Харків і він не стартував третьої сесії. Однак Гордов не просто виїжджає на третю спробу –на першому ж бойовому колі в ній показує 1 хв. 27,53!

Савчук проїхав одне з кіл у заключній сесії за 1 хв. 28,03 з, у підсумку поступившись переможцю 0,32 секунди, тоді як Вадим Гришин, що виступав у цьому класі на цивільній гумі, став третім. (Загалом тут стартували шестеро учасників)

Використовуючи своє право виступати у двох класах, Савчук із Гришиним стали головними дійовими особами і в їхньому рідному заліку GT, де було чотири машини. Це серійний моноприводний клас без обмеження робочого об’єму двигуна, де, однак, учасники зобов’язані виступати на стандартній гумі. Тут зі першої ж сесії повів Савчук, що показував 1 хв. 28,37 с.

Проте тепер на його «баварці» виникають проблеми! Однак, хоч би як намагалися Гришин і Василь Мироненко, який виступав на передньопривідному Mitsubishi Lancer-е, що відповідає класу Touring, вони так і не змогли побити час Олексія.

З урахуванням того, що Мироненко не виїхав на останню сесію, Гришин посів друге місце у класі GT, поступившись переможцю Савчуку майже двома секундами, але випередивши Мироненка, що став третім, на 0,42 секунди.

Стоковий повнопривідний клас Production на 2-му етапі UTAC виявився найменш численним – лише двоє учасників. Олексій Кондратюк, що виступав на Evo, показав 1 хв. 33,19 с, випередивши на солідні 5 секунд свого єдино суперника Віктора Боровського (Subaru Impreza)…

А от численністю і боротьбою порадував молодший серійний залік Touring, зарезервований для монопривідних автомобілів із моторами до 2,3-літра, де на старт вийшло семеро учасників. Тут одразу повів все той же Мироненко, який показав на вже першій спробі 1 хв. 31,42 с.

Він випередив Костянтина Циганкова (Mini Cooper S) та Ігоря Нечипорука (Ford Fiesta) на секунду, тоді як Анастасія Макова, на своєму екзотичному Fiat Abarth 500 була на півтори секунди позаду. Однак саме Макова, що стала єдиною представницею прекрасної статі на 2-му етапі UTAC, підносить найбільший сюрприз своїм суперникам.

Перше коло другої сесії вона пролітає за 1 хв. 30,91, випереджаючи суперників, які також прискорилися і опинилися дуже близько одне до одного. Вони спробували, але так і не змогли перевершити час у третій сесії. До «золота» заліку Touring Мироненку не вистачило 0,25 секунди, але він випередив майже на такий самий час Нечипорука, який взяв «бронзу» цього класу.

Також непередбачувано закінчилася боротьба і в найпотужнішому повнопривідному класі Tuning, що налічував чотирьох учасників. Зі старту з часом 1 хв. 30,18 з тут на своєму Evo повів Ігор Почтар. Проте вже на другому колі першої ж сесії у нього відмовляє зчеплення і Ігор вибуває з перегонів до кінця дня, навіть не встигнувши потрапити в об’єктиви камер.

Усі його суперники поступалися більше ніж секундою, проте на другій сесії вони активізувалися, показуючи практично однаковий час, де одразу три результату покривали 0,04 секунди!

Проте всі троє все ще поступалися Почтарю, нехай і приблизно однією десятою секунди. На завершальній спробі Сергій Фесюн, що виступав на Subaru Impreza все ж показує 1 хв 29,81, випереджаючи на 0,37 секунди Почтаря і таким чином посівши перше місце в класі Tuning. Однак Почтар залишився другим, тоді як Олегу Малеванному не вистачило до «срібла» лише 0,11 секунди, а Бариша Догана (обидва Evo) від подіуму і зовсім відділили примарні 0,02 секунди!

Не можна не відзначити, що хоча загальний залік в аматорських змаганнях не підраховувався і не нагороджується, найшвидше коло «в абсолюті» на 2-му етапі UTAC показав Владислав Гордов, що простояв більшу частину дня через поломку КПП його BMW.

Найцікавіше, що 2-й і 3-й час належить Савчуку, а 4-й Гришину. І лише згодом можна виявити перший найкращий час учасника, який виступав на набагато потужнішому повному приводі… Залишається сподіватись, що на 3-му етапі UTAC, який відбудеться через місяць на Автодромі «Чайка», представники повного приводу будуть активнішими і кількісно, і якісно…