X

Відбувся перший етап кільцевих перегонів «Кубок Дружби»

84 спортсмена из семи стран – именно столько участников собрал первый этап «Кубка Дружбы», который прошел в рамках этапа кольцевых гонок на классических автомобилях. Отрадно, что среди них были и украинские пилоты.

Лише вболівальники турингу з великим стажем можуть пригадати кільцеві батли між класичними «Волгами», «Жигулями», «Москвичами» і, звісно, «формулами».

Організований у 2013 році Classic Grand Prix із кожним роком стає дедалі популярнішим і розширює свою географію. Цього року в його рамках проходить і багатоетапний «Кубок Дружби», наступний раунд якого відбудеться в липні в Латвії, на легендарній ризькій трасі «Бікернієкі». Сподіваємося, що в найближчі роки в календарі Кубка з’явиться і Україна, і кільце столичної «Чайки» знову наповнить рев чотирициліндрових моторів радянської спортивної техніки.

Боротьба українців

Дмитро Гайдамаченко, який стартував на «формулі» «Естонія 21» 1989 року випуску, четвертий за підсумками першого етапу «Кубка Дружби»

Щодо минулого етапу, то тут битва відбувалася в чотирьох групах, які до того ж ділилися на різні заліки. В парі з них стартували й українці. Так, у класі «формул» нашу країну представляв Дмитро Гайдамаченко на «Естонії 21» 1989 року випуску. З 19 машин, які вийшли на старт першого заїзду, він фінішував четвертим, при тому що це його дебют на трасі Moscow Raceway! Посівши п’яте місце у других перегонах, Дмитро став четвертим за підсумками першого етапу. А поборотися за подіум не вдалося ще й з причини невдалого вибору резини. Компаунд, що ідеально працював на абразивному покритті «Чайки», не забезпечував потрібного «держака» на слизькому асфальті підмосковного автодрому.

У відомого українського кільцевика Леоніда Протасова проблем було набагато більше. Однак він фінішував в обох заїздах класу «Жигулі», ставши дев’ятим у перших перегонах і десятим у других. До наступного етапу пілот має намір краще підготувати свій «бойовий» ВАЗ 21011 1976 року і поборотися за вищі місця.

Заїзд «Тайм Атак» об’єднував найрізноманітнішу техніку. Крім радянських автомобілів тут стартували Austin Mini, Porsche 911, Fiat X1/9

Найвідчайдушніша контактна боротьба була серед спортсменів на «Волгах», або, як їх називали в старі часи, «Баржах»

Фото Moscow Classic GrandPrix