X

«Тайм-Аттак» UTAC: Вирішальний бій прийме Автодром «Чайка»

В ближайшее воскресенье, 2 октября, Автодром «Чайка» примет Финал Ukrainian Time Attack Cup. Он назовет имена первых в истории триумфаторов этой национальной серии «тайм-аттак».

Перегони «тайм-аттак» традиційно складатимуться з трьох заїздів-спроб для кожного з учасників, щоб спробувати встановити швидкий час, де результат визначається за одним найкращим колом. Суботу буде відведено «паперовим питанням» і тренуванням. А, власне, вирішальні перегони відбудуться в неділю.

Варто зазначити, що згідно з правилами визначатиме підсумок року не сума очок, набраних учасниками на всіх етапах, а Результат. Іншими словами, з урахуванням п’яти проведених етапів (Фінал стане 5-м), один найгірший показник для учасників буде відкидатися. Таким вважається і пропуск етапу.

Владислав Гордов

Назвемо імена фаворитів, тим паче, що в більшості класів після чотирьох етапів ситуація склалася з інтригою.

У серійному моноприводному заліку Touring із 64 очками лідирує Ігор Нечипорук, який виступає на Ford Fiesta ST. Однак, якщо відняти один найгірший результат Ігоря, а для нього це 12 очок за третє місце, то результат становитиме 52 очки.

Ігор Нечипорук

У Василя Мироненка, що їде на передньопривідному Mitsubishi Lancer, з урахуванням одного пропуску етапу є 45 балів. Однак навіть за умови невдачі Ігоря, щоб випередити його з мінімальною перевагою в один бал, Мироненку потрібна буде тільки перемога! При цьому, навіть якщо Василь переможе, Нечипоруку буде достатньо другого місця, щоб забезпечити собі підсумкове «золото».

Василь Мироненко

Більше того, самому Мироненку варто побоюватися Олександра Кондратенка (Renault Clio RS), що йде третім із 41 балом.

Ще щільніша ситуація склалася в повноприводному серійному класі Production. Тут з 47 очками лідирує Юрій Руденко, що виступає на Audi TT.

Юрій Руденко

Лише п’ятьма пунктами йому поступається Олексій Кондратюк на Mitsubishi Lancer EVO X. При цьому обидва мають по одному пропуску, отже все, що вони зароблять на Фіналі, піде в їхній актив. Більше того, на рахунку Ярослава Гуськова (Mitsubishi Lancer EVO 9) дві перемоги лише у двох стартах і 40 балів за них, а це значить, що він має не набагато менші шанси на перемогу в UTAC.

Олексій Кондратюк

Більше того, недалеко іде й Олександр Хоменко (Mitsubishi Lancer EVO 8) в активі якого 37 пунктів і також один нестарт. Руденку достатньо другого місця щоб випередити за підсумками року двох інших суперників, проте в разі перемоги Кондратюка, при рівності очок – по 62 – тріумфатором буде оголошено саме Олексія, так що Юрію потрібно вигравати!…

У «зарядженому» повноприводному класі Tuning також напружена ситуація. З 50 очками і одним пропуском тут лідирує Ігор Почтар (Mitsubishi Lancer EVO), випереджаючи лише на три пункти Сергія Фесюна (Subaru Іmpreza WRX STI), який пропустив два етапи.

Ігор Почтар

Хто з них переможе на Фіналі, той і стане тріумфатором цього класу. При цьому на підсумкову «бронзу» в Tuning претендують одразу кілька пілотів, зокрема тріо близько розташованих Олександра Хоменка, Юлії Гриценко та Євгена Терентьєва (всі Mitsubishi Lancer) на рахунку яких відповідно 28, 24 і 20 балів.

У спортивному повноприводному заліку SP4 картина має ще більше інтриги. Олександр Хоменко, який виступає одразу в двох класах, та Андрій Холодний (Honda S2000) стартували тільки по два рази, зібравши по 35 очок.

Олександр Хоменко

Позаду них з 23 і 20 балами йдуть Карен Саркісян (Subaru Іmpreza WRX STI) і Максим Романчук (Mitsubishi Lancer EVO). За умови невдачі лідерів, вони також зберігають математичні шанси на найвищу нагороду.

У спортивному моноприводі SP2 також усе щільно. З 54 очками тут лідирує Вадим Гришин, який виступає на повністю серійний Porsche Cayman S.

Вадим Гришин

Лише чотирма балами йому поступається Леван Хоперія, що їде на зарядженій Honda Civic, який набрав 50 очок. Однак, якщо віднімати найгірші показники, то лідером буде якраз Хоперія, тоді як в активі Гришина виявиться 44 очки. Таким чином, у разі перемоги Левана і другого місця Вадима на Фіналі, з перевагою лише в один бал тріумфатором стане саме представник «Хонда-мафія»!

Леван Хоперія

Не можна забувати і про Владислава Гордова і його потужну 4,4-літрову BMW 3. На рахунку цієї пари два старти і дві перемоги. За умови повного нуля у двох лідерів і третьої перемоги для Гордова він також може заробити підсумкове «золото» UTAC.

Саме Гришин вже став недосяжним у найпотужнішому серійному моноприводному класі GT, тим самим достроково вписавши своє ім’я як першого переможця UTAC.

Вадим Гришин

На рахунку Вадима в цьому заліку 65 очок за одну перемогу і три других місця. У найближчого з переслідувачів, яким є Василь Мироненко, що також виступає «на два фронти», лише 36 балів, тоді як інші ще далі. Зате саме боротьба за призові місця в заліку GT обіцяє стати найбільш непередбачуваною.

Олекcандр Бородай

Легко сказати, але за спиною Василя розташувалися одразу троє суперників в особі Олександра Бородая (BMW Z4), Олега Міклухи (BMW 3) і Олексія Савчука (BMW М3), в активі яких 35, 32 і 30 очок відповідно! При цьому в усіх у них є пропуски, так що всі очки, які вони зароблять на Фіналі, підуть в їхній актив!..

Олексій Савчук

Нехай у дисципліні «тайм-аттак», як і в ралі, учасники б’ються одне з одним виключно «за допомогою» секундної стрілки. З урахуванням призів, що стоять на кону, день обіцяє бути сповненим неабиякою боротьбою з трасою Автодрому «Чайка», добре що прогноз обіцяє теплу і, головне, сонячну погоду, без «провокаційних» опадів. Старт перегонам буде дано о 10 ранку.