X

Українська команда Tsunami RT представить в Імолі три Porsche 911 GT3 Cup

На втором этапе Porsche Carrera Cup Italia, который состоится 27-29 мая в Имоле Tsunami RT стартует уже на трех Porsche 911 GT3 Cup Type 991.

На відміну від першого раунду в Монці, де команда була представлена чотирма гонщиками на двох машинах, в Імолі той самий квартет пілотів (українець Олександр Гайдай, француз Ком Ледогар, канадець Мікаель Греньє, італієць Маттео Торта) буде частково «переформатовано» і стартує вже на трьох Porsche 911 GT3 Cup Type 991.

Найдосвідченіші пілоти Tsunami RT Centro Porsche Padova Ком Ледогар (чемпіон Porsche Carrera Cup France і віце-чемпіон Porsche Carrera Cup Italia) з Олександром Гайдаєм (неодноразовим призером Porsche Carrera Cup France в Дивізіоні B), як і раніше становлять екіпаж, і в перегонах змінюватимуть один одного за кермом однієї машини. А от екіпаж канадця Мікаеля Греньє та італійця Маттео Торти розділили – кожен отримає по автомобілю і працюватиме в індивідуальному порядку.

Отже, у найближчий гоночний вікенд пілоти Tsunami RT Centro Porsche Padova виступлять за двома різними сценаріями. Ледогар із Гайдаєм проведуть по одній спринтерській гонці (25 хвилин + 1 коло), а в довгих перегонах (45 хвилин + 1 коло) змінюватимуть одне одного під час обов’язкового піт-стопу. А Греньє з Тортою отримають максимальну програму – по два спринти (в загальний залік серії піде один, найкращий результат) плюс марафон.

 

Маттео Торта: «Дякую команді за те, що вона дала мені можливість провести гоночний вікенд у повному обсязі – чим більше проїду за кермом машини, тим швидшим стану. Бажаю всім своїм колегам (Ледогару, Гайдаю, Греньє) успішного вікенду! Моє завдання – набиратися досвіду і продемонструвати, що можу їхати набагато швидше, ніж у мене це вийшло місяць тому в Монці».

Мікаель Греньє: «Дуже радий, що мої спонсори і моя команда надали мені такий шанс – повністю відпрацювати весь гоночний вікенд, всі три гонки. Тепер ми з Маттео зможемо повністю зосередитися кожен на своїй програмі виступів. Боротьба буде непростою – в Італії високий рівень конкуренції, у чому ми вже переконалися під час офіційних тестів в Імолі та на першому етапі в Монці. Моє завдання – фінішувати в кожній гонці, набрати якомога більше очок. І, звісно, я мрію про перемогу!»

Олександр Гайдай: «На нас чекає багато роботи на трасі і за її межами. Треба допомагати один одному в усьому, щоб ми всі могли набрати якомога більше очок – і для себе, і для команди».

Ком Ледогар: «Тоді поїдемо і наберемо ці очки!»

Траса Autodromo Enzo e Dino Ferrari в Імолі завжди посідала особливе місце серед своїх «колег». По-перше, у свій час вона вважалася однією з найшвидших у Європі – і навіть після численних модернізацій, які зробили її значно повільнішою, зберегла частину своїх фірмових рис. По-друге, це один із небагатьох автодромів, на яких рух йде проти годинникової стрілки. По-третє, повороти складної конфігурації і досить-таки високі поребрики змушують пілотів приділяти особливу увагу траєкторії без будь-яких ризикованих зрізувань – інакше можна пошкодити шини, підвіску або аеродинамічний обвіс.

У п’ятницю вранці-вдень на учасників чекають вільні тренування (два заїзди по 40 хвилин), ввечері відбудуться дві 15-хвилинні кваліфікаційні сесії. У суботу заплановані дві спринтерські 25-хвилинні гонки, а в неділю відбудуться 45-хвилинні перегони на витривалість.

Пряму трансляцію з перегонів на Autodromo Enzo e Dino Ferrari можна побачити на сайті www.carreracupitalia.it

Перші перегони (25 хвилин + 1 коло): субота, 28 травня, старт о 12.10 (час київський)

Другі перегони (25 хвилин + 1 коло): субота, 28 травня, старт о 19.10 (час київський)

Третф перегони (45 хвилин + 1 коло): неділя, 29 травня, старт о 17.20 (час київський)

Усі останні новини про Tsunami RT можна дізнатися на її офіційному сайті, а також на сторінці команди у Facebook.

Фото: Akis Temperidis (Tsunami RT)