На автодромі «Чайка» відбудеться другий етап аматорських перегонів «Тайм-Аттак»
UTAC має на меті залучити до автоспорту ще більше автолюбителів, давши їм додаткову можливість підвищити свій рівень майстерності та безпечно «випустити пар» на цьому спортивному об’єкті, включаючи не тільки автодром «Чайка», а й наявні картингові траси. Щоб протистояння були справедливими, техніка учасників розбита на класи не тільки щодо робочого об’єму двигуна, а й за ступенем доопрацювання машини і типу гуми.
Так, на відміну від аматорського ралі, де класи SP2 (монопривід) і SP4 (повний привід) зарезервовані виключно для спортивних (обладнаних каркасами безпеки) автомобілів, в UTAC враховується ще один вкрай важливий для асфальтового покриття чинник – тип покришок. Якщо учасник захоче стартувати на спортивному «сліку», призначеному суто для кільцевих перегонів, навіть якщо його «зброєю» буде цивільний автомобіль, він все одно змагатиметься в рамках одного з двох спортивних заліків.
При цьому в рамках серії UTAC учасники не будуть обмежені одним єдиним класом. Якщо пілот хоче отримати подвійний «накат» і порцію адреналіну, він може заявитися і в своєму «рідному» цивільному класі – головне встигати міняти шини.
Змагання «тайм-аттак» по своїй суті прості для сприйняття і їх можна порівняти з класичним «підйомом на пагорб». Для кожного учасника перегони матимуть три спроби-сесії, кожна з яких включатиме чотири швидких кола, після одного розгінного.
Серйозно розведені в часі сесії мають нівелювати можливі зміни стану полотна (температура, опади), одночасно даючи додаткові шанси учасникам з точки зору налаштувань тощо.
Одночасно на трасі перебуватимуть троє учасників, що виступають на близькій одна до одної техніці. Вони стартуватимуть з інтервалом у 30 секунд. Визначальним у підсумку стане одне найшвидше коло з 12, без підсумовування двох, як це відбувається, наприклад, у «горі». При цьому загальна змагальна дистанція в цьому разі становитиме 35 км, що можна порівняти з одними кільцевими перегонами. Примітно, що за результатами можна буде стежити онлайн Інтернеті.
Перегони відбудуться у неділю, причому вони стартують о 10 ранку одразу зі змагальних сесій – ніяких «ворм-апів».
Усі учасники перегонів зможуть за бажання «пристрілятися» в суботу, яку повністю відведено для тренувань, що розпочнуться об 11 ранку. Паралельно з ними відбуватимуться адміністративна та технічна перевірки. Однак це не все. Якщо субота відведена виключно для учасників, що подали заявку на перегони, і їхні тренування хронометруватимуть, то напередодні, в п’ятницю, автодром «Чайка» готовий взяти абсолютно будь-кого на трек-день. Цього дня за невелику плату (400 грн за три сесії по 8 кіл) на трасу зможе вийти будь-який охочий. Якщо ж хтось із них вирішить, що готовий по-справжньому змагатися на час з іншими, він зможе продовжити це вже офіційно у рамках 2-го етапу UTAC.
Незважаючи на численні поломки під час перших етапів UTAC і RTR, список заявлених вже нараховує майже чотири десятки учасників. Прогноз погоди на ці вихідні не найоптимістичніший, однак, як то кажуть, матч відбудеться за будь-якої погоди, а якщо траса буде вологою, тим складнішими і цікавішими вийдуть перегони.
Розклад II етапу UTAC 2016:
Пресс-служба Комитета кольцевых гонок ФАУ