Серія W: Подвійна перевага
Якщо учасницям другого сезону Серії W довелося чекати на старт першості цілих 686 днів, то чотири гонки, тобто половина, нової першості відбулися усього за проміжок у 36 днів. І за цей час ми побачили двох яскравих лідерок, які почергово збирали максимальні показники вік-ендів. Павелл-Чедвік-Павелл – саме у такій послідовності пілотеси змінювали одна одну на чолі турнірної таблиці. Причому безпосередньої боротьби між ними не було…
Аж до Угорщини. Автодром поблизу Будапешта не вирізняється високими швидкостями, на відміну від Ред Булл Рингу чи Сільверстоуну, а тому стартова позиція та розгін до найгострішого першого повороту є надзвичайно важливим. Джеймі Чедвік упевнено почала із найшвидшого часу в практиці, за чим прослідувала кваліфікація. І якщо чинна чемпіонка продовжила задавати темп, то Еліс Павелл змогла покращити темп на вражаючі 1,6 сек у порівнянні з практикою. До поулу Чедвік Еліс не дотягнула, але право на дуель зі старту зі своєю суперницею здобула.
Ну а далі відбулося те, до чого досвідчені уболівальники звикли: перемагає той, хто виграє старт на Хунґароринзі. А відтепер ще й «та, хто виграє старт». Відбулося все доволі швидко. Чедвік добре стартувала і повела гонку, не залишивши сумнівів у своїй перевазі жодного разу. Підсумковий результат доволі очевидний – перемога та оновлення усіх статистичних рекордів Серії W.
Щодо Еліс Павелл, то вона розсудливо трималася трохи позаду, можливо, в надії на появу автомобіля безпеки та другої спроби старту. А можливо й у сподіванні більшої деградації гуми Hankook на боліді Tatuus її суперниці за умов 50-градусної температури гоночного полотна. Нічого з вищеназваного не відбулося, а тому відставання тільки зростало і на фініші 19 кіл склало понад 10 секунд. Лідерство в чемпіонаті також втрачено – усього один бал переваги відтепер також у Чедвік.
А ось решта, і зокрема претендентки на місця в топ-3, після половини сезону відстають майже вдвічі за здобутими балами. І кожного вік-енду нова гонщиця досягає подіуму. Цього разу перший успіх у кар’єрі знайшов представницю Академії Серії W – Нерею Марті. Іспанка від етапу до етапу покращує гоночний темп, а в Угорщині здобула для себе перший фініш на подіумі. У чемпіонаті вона також тепер третя.
Напарниця Марті – Іріна Сідоркова – фінішувала четвертою, відбиваючи атаки нідерландки Бейтске Віссер. Удруге в сезоні Іріна впевнено захищається від значно досвідченішої опонентки та сподівається на ще кращий прогрес впродовж сезону. На даний момент гонщиця сьома в заліку та програє 3 бали Марті.
Найцікавіші гоночні баталії відбулися наприкінці заїзду. За 5 хвилин до завершення відведеного часу гонки нагадала про себе Мікі Койяма. Гонщиця команди Sirin (читати як «Сурін») з невеличким контактом у третьому повороті випередила гонщицю програми «Ґранд Тур» Еббі Ітон. Щоправда, мова йшла лише про 12 підсумкове місце. А ось ще за дві хвилини, і вже напарниця Ітон з команди Ecurie W Емма Кіміляйнен досягла успіху в боротьбі з Мартою Гарсією. Марта допустила помилку в повороті 11, а за два наступні віражі пропустила фінку на шосте місце. У Чемпіонаті Кіміляйнен залишається п’ятою, а для Марти Ґарсії це перші очки в сезоні. І це враховуючи, що Ґарсія є єдиною постійною гонщицею в команді Puma: цього разу на один етап повернулася австралійка Кейтлін Вуд та фінішувала останньою – брак досвіду активних виступів дається взнаки.
Невдачі також спіткали Сару Мур та Фаб’єну Вольвенд. Перша не мала прийнятного гоночного темпу та фінішувала лише 15-ою. Друга отримала пошкодження передньої частини свого боліду на старті, заїздила до механіків за новим переднім антикрилом, а пізніше узагалі завела авто в бокси остаточно. Принаймні, настрій у Фаб’єни після гонки був кращим, ніж у Еліс Павелл, яка фінішувала другою. Та й від змагання за трійку в сезоні обидві не відмовляються: Сара – четверта, Фаб’єна – шоста.
Белен Ґарсія виступила значно краще за напарницю Мур та дісталася восьмого місця на фініші. Такою ж іспанка тримається і в сезоні, але тут відставання від сьомої Сідоркової ледь не в два рази за здобутими поінтами.
Довершили топ-10 бразилійка Бруна Томаселлі та Джессіка Гоукінс – не результат, як у їхніх напарниць на вершині турнірної таблиці, але також щось. Особливо для Гоукінс, яка нарешті не була залучена до інцидентів, тому попередній результат перетворився на остаточний. Стюарди цього разу були досить лояльними, бо попри повідомлення про розгляд обгінних маневрів у виконанні Койями та Кіміляйнен, покарань виписувати нікому не стали.
Усі яскраві моменти цієї гонки у вас є можливість переглянути на власні очі в Ютюбі Першого Автомобільного. Також слідкувати за W Series можна і в телевізійному ефірі. Партнером трансляцій на телеканалі є компанія Philips Automotive.
Наступний етап Серії W відбудеться 27-28 серпня на 7-кілометровому треку в бельгійському Спа-Франкоршам, а до того часу гонщиці відправляються на 4-тижневий відпочинок. Як і старші хлопці з Ф-1, які в Угорщині встигли «начудити»…
P.S.: Угорський етап Серії W став ювілейним десятим в історії. Також саме 10 пілотес стартували в усіх 10 гонках.