X

Що потрібно знати початківцям водіям, або досвід білявки за кермом

Бути білявкою за кермом – завдання не з легких, а стати ще й автожурналістом – це однаково, що зійти на Еверест. Любов до машин мені прищепили ще з дитинства, коли тато-інженер сам сконструював причіп-дачу, і ми на «Жигулях» небесного кольору проколесили весь південь країни, абсолютно незалежні від готелів і електрики.

Перший досвід водіння ще в 16 років на «Москвичі» без гідропідсилювача керма, потім мегажвава чорна «дев’ятка» на механіці. Коли у 18 років я з першого разу здала інструктору з водіння заїзд у гараж «задом», він задумливо закурив і, підписуючи залік, видав пророцтво на майбутнє: «Далеко заїдеш, дівчинко». Я і поїхала. Але шлях виявився не таким простим, як здавалося.

  1. Прикурювач для акумулятора або пускові дроти

Що більш навороченою є машина в плані різноманітної електроніки, то складніше розібратися, як все це спочатку повністю ввімкнути. Але ще складніше – вимкнути потім. Начебто вмикаєш запалювання, все одразу гасне, а потім відчиняєш водійські дверцята –  і підсвічування тобі ввімкнене, і музика грає. Тестуючи велику кількість нових машин, я обпеклася на тому, що навіть у найсучасніших авто необхідно перевіряти: чи вимкнене ближнє світло, музика тощо.

Був у мене такий випадок. Приїхала красиво на новенькій, блискучій машинці на парковку перед офісом. Томно і красиво вийшла в темних окулярах і червоній помаді перед охоронцями, вся така леді. А ввечері сідати за кермо, а машина не заводиться. Світло вмикається, запалювання не працює. Викликаю службу порятунку: хлопців з дружнього чоловічого видання, вони і поставили діагноз. Сів акумулятор. У багажник –  прикурювача немає. Не виявилося його і в чотирьох машинах колег на стоянці. Довелося їхати за ним через півміста. Річ ніби й проста, але іноді дуже необхідна. Коштує недорого, але може дуже знадобитися.

  1. Пробите колесо. Служба порятунку існує

Чи ви красива дівчина і дуже акуратно їздите за кермом, чи брутальний чоловік і ганяєте як профі, ви хоч раз у житті можете банально пробити колесо. Звісно, в кожній машині є запаска та домкрат, і питання тільки в спритності його використання. Але ви можете опинитися в такій ситуації, як я.

Субота, близько 12 ночі, я впевнено їжджу порожнім містом і тестую дуже новий блискучий седан преміум-класу. І раптом на підйомі на міст я правим колесом потрапляю навіть не в яму, а у величезну воронку. Колесо спускає в одну мить. Ніч суботи, звісно, що всі друзі не вдома сидять з плетивом, а трохи випивають. І хоча й приїхав друг чоловічої статі, але машина стоїть під кутом, і кволий домкрат, запропонований в комплектації, може не впоратися з важкою машиною.

Вихід ми знайшли в Гуглі. Так, є служби порятунку, які за півгодини або годину, залежно від вашого місцезнаходження, приїдуть і вас врятують. Швидко, професійно і не боляче. Середня вартість по Києву такої послуги 350-700 грн залежно від машини, району і часу доби. Забивати в пошуку «Мобільний шиномонтаж».

Далі буде…