X

Велика сімка: Renault Trucks серії К

Дорожное строительство в Украине начинает набирать обороты, закупается самая современная техника. Наглядный тому пример – первая партия новых грузовиков-самосвалов Renault Trucks серии К.

Сім нових вантажівок Renault Trucks К серії були поставлені компанією «Вольво Україна» замовнику – компанії «Автотранслайн». Урочисте передання машин відбулося 19 грудня, в день Святого Миколая, що глибоко символічно.

«Автотранслайн» є одним з найбільших в Україні операторів дорожнього будівництва. На сьогодні компанія активно провадить роботи на кількох локаціях: це і Київ, і траса Одеса – Рені, а також Полтавська траса, в районі Кременчука – куди спочатку і вирушать нові самоскиди.

Металевий бампер складається з легко замінних секцій. Навколо захисту картера – відкидна підніжка для протирання лобового скла. Фари – за міцними решітками. Підніжки кабіни мають нижню сходинку на гнучких кронштейнах.

Потужний і міцний

Вантажівки Renault вже не перший рік успішно застосовуються на будівництві різних об’єктів по всій Україні. Однак восени на українському ринку вперше розпочався продаж нової моделі – серії К. Ці автомобілі вигідно відрізняються від своїх попередників – машин Kerax.

Перша особливість – це можливість встановлення не тільки 11-літрового, але і більш потужного, 13-літрового дизельного двигуна. Якраз останнім і оснащені всі сім самоскидів для «Автотранслайна». Такий двигун стандарту Євро-5, потужністю 440 к.с. дозволяє ефективно працювати машині не тільки на дорогах в швидкісному режимі, а й по бездоріжжю. Застосовано дводискове зчеплення, яке допомагає уникнути серйозних втрат в момент старту двигуна.

Посилені задні мости з підвіскою коліс Xtrem розраховані на навантаження до 38 т

Для України було обрано комплектацію з колісною формулою 6х4, з посиленими задніми мостами, з підвіскою коліс Xtrem – на 4-пластинчастих параболічних ресорах, розрахованих на навантаження в 38 т. Передня підвіска – на 3-пластинчастих параболічних ресорах – оснащена більш потужним стабілізатором. Машини отримали раму з посиленими по всій довжині лонжеронами.

Комфортабельна кабіна зі спальним місцем

Самоскиди укомплектовані спальною кабіною з комфортним нічлігом для водія, що дає змогу використовувати їх у відрядженнях. Тут також встановлено клімат-контроль і автономний підігрівач. Всередині багато речових відсіків, якісна аудіосистема, що важливо в далекій дорозі.

Робоче місце водія – зручно і красиво

Золота середина
Вантажівки Renault серії K стали першими новими машинами Renault Trucks в Україні, що отримали самоскидні кузови від найбільшого німецького виробника – компанії F.X.Meiller. На фірмі ґрунтовно підійшли до вимог замовника. В результаті було підібрано топову версію кузова, що відмінно зарекомендувала себе протягом багаторічної експлуатації.

Для замовника було підібрано топову версію кузова-Meiller, перевірену в експлуатації роками

Замовнику було запропоновано платформу корисним об’ємом 17 кубометрів. Під час перевезення щебеню її вантажопідйомність може досягати 30 т. Цього більш ніж достатньо. Тому для такого кузова оптимальним стало шасі з колісною формулою 6х4. На відміну від чотиривісного (8х4), воно є дешевшим, легшим і має кращу маневреність.

Кузов дістав посилену конструкцію: товщина днища становить 8 мм, а стінок – 6 мм. Застосований надміцний тент, витримує температуру до 200 градусів.

Запатентована гідравліка Meiller

Відмітна особливість самоскидних надбудов Meiller – це запатентована гідравліка власної конструкції. Так, наприклад, штоки гідроциліндрів (колби) проходять додаткову карбонізацію в печах при високій температурі, що робить їх стійкими до механічних впливів, до піску і корозії.

Для доступу до кузова зверху є висувна драбина

Компанія «Автотранслайн» замовила платформи квадратного перерізу. І не випадково. Оскільки самоскиди передбачається використовувати за підрядом як дорожні машини – з соле-піскорозкидачами у вигляді швидкознімних модулів з бункерами, що встановлюються безпосередньо в кузов.

Задній протипідкатний брус зроблено відкидним – для зручності під’їзду до бункера. Задні ліхтарі заховані в захисних кожухах.

Найважливішу оцінку самоскиду Renault серії К дав її новий водій – Володимир Марчук, який працює в компанії «Автотранслайн»: «Враження – немає слів. Машина супер. Це і вантажопідйомність, і міцна ходова, і великий дорожній просвіт для бездоріжжя. Особливо відзначу кабіну: тут все зроблено для людини, щоб вона могла комфортно працювати, а після роботи з комфортом відпочити».

Михайло Лапшин
Представник з продажу вантажівок Renault Trucks

Михайло Лапшин
Представник з продажу вантажівок Renault Trucks
Цього року ринок будівельної техніки в Україні пожвавився. Виділення бюджетів на дорожнє будівництво дає підстави робити прогноз на подальше зростання в цьому сегменті в першому-другому кварталі 2017 року. І не випадково ми сьогодні вивели на український ринок принципово нову модель Renault К серії, яка оптимально підходить для роботи у важких умовах.

Руслан Атаманів
Представник компанії F.X. Meiller в Україні

Руслан Атаманів
Представник компанії F.X. Meiller в Україні
Німецька компанія F.X. Meiller має 160-річну історію і сьогодні є лідером на ринку самоскидних кузовів в Європі – з часткою 58-60%. У 2016 році компанія склала понад 15 000 од. техніки. В будівельному сегменті України – це бренд номер один. F.X.Meiller цінує клієнтів, їхню думку і докладає максимум зусиль, щоб покупець був задоволений.

Техніка має приносити гроші, а не простоювати. Статистика останніх 5 років показує, що відсоток браку становить менше 1%. В разі поломки гідроциліндра, який коштує тисячі євро, його не потрібно міняти цілком, достатньо купити ремкомплект за 150 євро, а це, у свою чергу, позитивно впливає на покупця.