X

Daimler створив електричну вантажівку Mercedes-Benz Urban eTruck

В Штутгарте прошла презентация прототипа электрического грузовика Mercedes-Benz Urban eTruck.

У Штутгарті презентували експериментальний зразок вантажівки Mercedes-Benz Urban eTruck на електротязі.

Інженери концерну Daimler AG вже кілька десятиліть безперервно провадять роботу над створенням автомобілів, що використовують альтернативні види палива. Черговим таким проектом стала концептуальна вантажівка на електротязі, що дістала назву Mercedes-Benz Urban eTruck. Новинку презентували на полігоні компанії в Штутгарті.

Автомобіль призначений для використання у великих мегаполісах, де обмежено рух машин із традиційними двигунами внутрішнього згоряння. Він здатний подолати на повністю заряджених літій-іонних батареях до 200 кілометрів. При цьому повна маса вантажівки досягає 26 тонн.

За умови використання станцій швидкої зарядки, потужність яких становить 100 кіловат, батареї вантажівки можна зарядити за дві-три години.

Тривісний Mercedes-Benz Urban eTruck створено на базі моделі Antos, але замість традиційного дизеля тут встановлено два електричних: мотор-колеса, вбудовані в маточини середнього моста. Вони розвивають по 125 кВт і 500 Нм кожен, а в поєднанні з редуктором на кожне колесо припадає по 11000 Нм крутильного моменту.

За умови використання станцій швидкої зарядки, потужність яких становить 100 кіловат, батареї вантажівки можна зарядити за два-три години. За словами виробника, запас ходу такого тягача можна порівняти з дизельними аналогами. Ще одна перевага «зеленої» вантажівки – Mercedes-Benz Urban eTruck їздить набагато тихіше, ніж звичайні важковаговики з двигунами внутрішнього згоряння. Серійний випуск вантажівок на електротязі заплановано 2020 рік.

Крім того, концерн провадить випробування на дорогах Європи легшої 6-тонної машини Fuso Canter E-Cell. Серійна версія автомобіля буде офіційно представлена на виставці комерційного транспорту IAA наприкінці вересня нинішнього року під ім’ям Fuso eCanter. Автомобіль оснащений двома акумуляторними батареями сумарною ємністю 48 кВт-год. Тяговий електромотор розвиває потужність 110 кВт (150 к. с.), а максимальний крутильний момент досягає 650 Нм. При цьому запас ходу Fuso Canter E-Cell становить близько 100 км.

Варто зазначити, що концерн Daimler AG є далеко не єдиним виробником, який має намір організувати серійний випуск вантажівок на електротязі. Нещодавно керівник Tesla Motors Ілон Маск оприлюднив другу частину стратегічного плану розвитку компанії, в якому важливе місце займає виробництво великовантажного електричного транспорту.

Ще одним претендентом на гаманці покупців «зеленого» комерційного транспорту став молодий стартап Nikola One. У червні нинішнього року компанія поділилася інформацією про отримання 7000 замовлень на вантажний автомобіль з гібридним силовим агрегатом потужністю 2000 «конячок».