X

Dunlop презентує нову лінійку шин для вантажних автомобілів

Компания Dunlop объявляет о выпуске новой линейки шин для грузовых автомобилей, которая обеспечивает более высокую всестороннюю производительность на дорогах, чем когда-либо прежде.

Новий асортимент має у своєму складі шини SP346 для рульової осі, шини SP446 для тягової осі і шини SP246 для причепа. Крім того, що ці шини мають до 10% більший ресурс пробігу і сприяють економії палива порівняно з попередніми моделями, вони також забезпечують стабільну роботу взимку. Шини нової лінійки відповідають вимогам ЄС для зимових шин вантажних автомобілів і мають маркування 3-Peak-Mountain-Snoflake (3PMSF – маркування у вигляді «сніжинки») на нових шинах рульової і тягової осей, а також M+S маркування на всіх шинах. Ходові характеристики нового модельного ряду Dunlop під час далеких і регіональних перевезень, а також протягом літа і зими гарантують спокій власникам транспортних компаній, роблячи їх вантажівки готовими до всього, що чекає попереду.

Нові вантажні шини преміум-класу Dunlop – це лінійка для перевізників, які задіяні як у далеких, так і в регіональних перевезеннях, вона пропонує до 10% більший пробіг для регіональних операцій дистрибуції і низьке споживання палива для перевезень на далекі відстані. Нова лінійка шин Dunlop гарантує, що мобільність може підтримуватися в зимових дорожніх умовах, оскільки шини відповідають жорстким вимогам Євросоюзу до ходових якостей зимових шин вантажних автомобілів і мають маркування 3PMSF на нових шинах рульової та тягової осей, а також M+S маркування на всіх шинах. Крім того, норми безпеки для зимових шин можна зустріти у всіх європейських країнах, де передбачається використовувати рульові і тягові шини з маркуванням M+S, а також сертифіковані 3PMSF.

«Нова лінійка Dunlop забезпечує універсальність, має великий пробіг, економлячи паливо, і зимові можливості для далеких і регіональних перевезень, як ніколи раніше, – зазначив Мішель Жонзеф, віце-президент комерційного бізнесу Goodyear у країнах Європи, Близького Сходу та Африки. – Ці шини гарантують спокій власникам вантажних автопарків, які мають потребу в шинах. Вони гарантують баланс між хорошим ресурсом пробігу і низьким споживанням палива, щоб забезпечити низькі операційні витрати від інвестицій у шини. Додатковим бонусом є продуктивність взимку, що вбереже автомобіль від непередбачуваних зимових умов. Шини SP346, SP446 і SP246 готові до всього, що чекає попереду».

 

Шина Dunlop SP346 для рульової осі

Нова рульова шина Dunlop SP346 забезпечує більший пробіг і низьку витрату палива, ніж попередня модель SP344, а також відмінну керованість і контроль у будь-яких умовах. Інноваційний дизайн протектора гарантує ходові характеристики, що відповідають жорстким вимогам європейської сертифікації 3PMSF для вантажних зимових шин і маркування M+S. Ключовим для цього стали більш глибокі, ніж у SP344, ламелі, оскільки вони збільшують гнучкість блоків протектора, що дає змогу підвищити рівень ущільнення снігу. Дизайн ламелей і їх частота були розроблені для низького зносу, стабільної роботи в холодну пору року і високого коефіцієнта зчеплення на вологому дорожньому покритті.

Характеристики зносу, розроблені для цієї шини, означають, що малюнок протектора зберігається протягом усього періоду її експлуатації, поки не настане необхідність для нарізки малюнка протектора. Для того щоб допомогти оптимізувати експлуатаційні можливості транспортного засобу, коли необхідна збільшена вантажопідйомність, нова рульова шина Dunlop SP346 в деяких розмірах доступна у версіях High Load (високого навантаження). Рульові шини допомагають компенсувати збільшення передніх осьових навантажень за рахунок додаткового обладнання, як передбачено стандартом Євро VI.

Шина Dunlop SP446 для тягової осі

Як і нова рульова шина, тягова шина Dunlop SP446 забезпечує більш високий пробіг і водночас знижує споживання палива порівняно з попередньою моделлю SP444. Вона також гарантує відмінне зчеплення з дорогою в будь-яких умовах. Ключовою особливістю, яка дає переваги у ходових якостях, є ламелі краплеподібної форми. Спеціальний краплеподібний малюнок допомагає відповідати вимогам маркування M+S і 3PMSF і сприяє зниженню напруження в основині ламелей. Крім того, перевагою такої форми ламелей є надійність у регіональних умовах експлуатації. Розмір блоків протектора і ширина канавок призначені для розподілу жорсткості протектора, щоб забезпечити більший пробіг і високе зчеплення в умовах підвищеної вологості.

Ще однією особливістю є нова технологія подвійного шару Dual Layer Technology. Зовнішній шар протектора має високу стійкість до стирання, а внутрішній шар зменшує опір коченню, завдяки його низьким гістерезисним властивостям. Це збільшує пробіг і забезпечує економію палива за рахунок низького опору коченню протягом терміну експлуатації протектора. V-подібний малюнок протектора сприяє зниженню рівня шуму і більшому ресурсу пробігу. Це дає змогу блоку утворювати пляму контакту поступово і зменшує гучність.

Поліпшення ресурсу пробігу досягається і завдяки широкому протектору і більшому коефіцієнту співвідношення ефективної та загальної товщини. Ці дві особливості забезпечують більший обсяг гуми без зміни розподілу жорсткості між блоками протектора. З’єднувальні елементи збільшують жорсткість протектора, зменшуючи буксування блоку протектора при проходженні через пляму контакту. Як і у рульової шини SP346, протектор тягової шини SP446 забезпечує високий рівень зчеплення протягом усього періоду її експлуатації, доки не настане необхідність нарізки протектора для повторного використання.

Dunlop SP246 для причепа

Нові шини Dunlop SP246 для причепа з маркуванням M+S, які доповнять абсолютно нові SP346 і SP446, будуть доступні пізніше цього року. Очікуються такі розміри: 385/55R22.5 160 (158) та 385/65R22.5 164 (158) HL як версії з підвищеним навантаженням (High Load Version), які забезпечують здатність вагового навантаження на вісь до 10 тонн, збільшуючи корисне навантаження і, отже, ефективність для власників автопарків.

Шини Dunlop TreadMax Преміум MoldCure

Усі нові шини Dunlop передбачають можливість нарізки малюнка протектора і його відновлення для скорочення експлуатаційних витрат автопарків за рахунок використання цих опцій. Одночасно з випуском нових шин на ринок надійдуть відновлені преміум-шини Dunlop TreadMax SP446, а пізніше в цьому році очікуються шини Dunlop TreadMax SP246.

Нова лінійка вантажних шин і відновлені шини TreadMax від Dunlop є відмінним рішенням для перевізників, які прагнуть оптимізувати експлуатаційні витрати і задіяні в далеких і регіональних перевезеннях. З усіма економічними та експлуатаційними перевагами, а також високою практичністю, зокрема можливостями зимової експлуатації, нові Dunlop SP346, SP446 і SP246 роблять автопарки готовими до всього, що чекає їх попереду.