X

КрАЗ приміряв найбільш економічний двигун

ПАО «АвтоКрАЗ» разработал новое шасси малой грузоподъемности КрАЗ-5401, которое получило сверэкономичный, 4-цилиндровый дизельный двигатель.

КрАЗ-5401Н2

Кременчуцький автозавод постійно розширює асортимент своїх автомобілів, підлаштовуючись під кон’юнктуру ринку. Після полегшених шасі КрАЗ-5401 вантажопідйомністю 9–12 т і самоскида 5401С2 на 10 т завод розробив модель з ще меншим корисним навантаженням. Нове шасі КрАЗ-5401Н2 розраховане на 6 т вантажу і завдяки невеликій довжині 6 м відрізняється хорошою маневреністю.

Як силовий агрегат уперше в зазначеному модельному ряду використано 4-циліндровий турбодизель потужністю 170 к.с. Двигун стандарту Євро-5 має чудову економічність, що важливо для їзди в міських умовах, у режимі розгону-гальмування. З мотором загрегована 6-ступінчаста механічна коробка передач 6J70T.

Цікаво, що КрАЗ-5401Н2 обладнаний рульовим механізмом меншого розміру, який до цього не застосовувався на кременчуцьких вантажівках.

На відміну від раніше представлених машин КрАЗ-5401, на яких застосована кабіна китайського виробництва, за ліцензією MAN, нова модель укомплектована кабіною Renault Trucks.

Володимир Гройсман оцінив новий середньотоннажний КрАЗ

На заводі сподіваються, що нове шасі КрАЗ-5401Н2 оцінять комунальні служби, а також вітчизняні перевізники. Хороший початок заклав перший публічний показ автомобіля 1 грудня. На ньому був присутній прем’єр-міністр України Володимир Гройсман, який відвідав із робочим візитом ПАТ «АвтоКрАЗ» та оцінив надкомпактний і економічний автомобіль.

В кабине

Новий КрАЗ має довжину загалом 6 м

Кабина от известной модели Renault Kerax

Кабина от известной модели Renault Kerax