X

Луцький завод електротранспорту випустив автобус ЗЕТ 8-120

Новый автобус ЗЕТ 8-120 построен на базе известной маршрутки Богдан А092 и оснащается тяговым электродвигателем отечественного производства

Луцький завод електротранспорту виготовив новий автобус на електротязі – ЗЕТ 8-120. Причому це промисловий зразок, який найближчим часом має вийти на тестову експлуатацію, повідомляє AUTO-Consulting.

Автобус побудований на базі маршрутки «Богдан» А092, яку суттєво «перепрошили». Головна новація – це, звісно, електродвигун вітчизняного виробництва АІР132М8Х2, що розвиває 120 кВт. Українського походження і електропроводка, а також реле. А щодо  акумуляторних батарей, то вони приїхали з Піднебесної.

Запасу ходу цілком вистачить на повний робочий день, адже перші заїзди засвідчили, що електробус проїжджає 100 км і при цьому АКБ розряджається тільки наполовину – витрачається 55 кВт. Отож дві сотні кілометрів – цілком реальна цифра. Батареї можна зарядити до 100% за 8 годин у звичайному режимі і вдвічі швидше – в надшвидкому.

Новий електробус ЗЕТ 8-120 є подальшим розвитком машини, яку презентували ще в 2014 році. Тоді серед розробників фігурувала луцька компанія “Санрайз”. Через півтора року в столицю привезли вдосконалений варіант, на якому покатали журналістів.

Новинка
Журналісти проїхалися на першому українському електробусі (+ВІДЕО)
25 Тра, 22:10

Тоді цей варіант, за результатами експлуатації, показав реальну економію від 750 до 1000 грн на день. Порівняно з дизельним, витрати електричного автобуса Богдан А091 на 1 км пробігу зменшилися з 4,96 грн до 1,83 грн. Побачимо, як же проявить себе новий електробус ЗЕТ 8-120.