X

Представлений найаеродинамічніший тягач Freightliner

Підрозділ Daimler Truck North America (DTNA) презентував інноваційний магістральний тягач Freightliner Super Truck II. Машина розроблена в рамках програми Super Truck, яка частково фінансується Міністерством енергетики США та спрямована на зменшення шкідливих викидів у сфері вантажних автоперевезень.

Новий тягач став найаеродинамічнішою вантажівкою марки Freightliner. Завдяки доопрацьованому капоту, бамперу та обтічникам аеродинамічний опір вдалося знизити на 12%, порівняно з Super Truck I зразка 2015 року. Під час руху на трасі спеціальні спойлери (на даху та боковинах) зменшують на 10 см проміжок між задньою стінкою кабіни та напівпричепом. А система Aerodynamic High Control занижує дорожній просвіт.

Свій внесок у поліпшення аеродинаміки зробила система камер замість звичних зовнішніх дзеркал. А спеціально розроблені шини зі зменшеним опором коченню стали зносостійкішими, що скорочує час простою при їх заміні.

Був удосконалений і силовий агрегат, який став на 5,7% економічнішим за мотор першого «супер-траку». Його особливістю є 48-вольтова електрична система, що працює в парі з літій-іонними батареями. У результаті нова електрична система кондиціювання, яка споживає на 50% менше енергії, тепер може працювати навіть при вимкненому основному двигуні.

Загалом Freightliner Super Truck II показує вдвічі більшу вантажну ефективність, в порівнянні з базовим тягачом Freightliner Cascadia, який і був покладений в основу проекту Super Truck.

Читайте також:
Mercedes-Benz готує конкурента Tesla Semi