X

Представлено автобуси Marcopolo восьмого покоління

Ведущий производитель автобусов в Бразилии – Marcopolo SA не только начал выпуск новых туристических автобусов Generation 8, но и сумел за первый месяц продажи реализовать их рекордное количество

Компанія Marcopolo SA лідирує на бразильському автобусному ринку, займаючи частку 51,6%. Цього літа вона презентувала свої туристичні автобуси восьмого покоління Generation 8 у двох відомих моделях — Viaggio і Paradiso. Машини отримали 140 новацій, з яких 60 – запатентовані.

Читайте також:
Автобусам Marco polo виповнилося 74 роки

Зовні автобуси відрізняє більш сучасний дизайн кузова. Коефіцієнт аеродинамічного опору зменшився на 11%, що разом з іншими удосконаленнями дало змогу скоротити витрату палива на 3%.

Машини отримали просунуту, LED-світлотехніку Hella-фари головного світла стали в 3,5 раза ефективнішими, а площа їх світлової плями зросла на 176%. Вони також витримують удар предметом вагою 100 грамів на швидкості до 80 км/год. В ролі опції доступні і світлодіодні протитуманки. Застосовані також і задні LED-ліхтарі.

У передніх і задніх “масках” кузова тепер використовується на 80% менше скловолокна, яке замінили полімерними матеріалами. Бампери на 50% краще амортизують удар на невеликих швидкостях.

Взагалі пасивній та активній безпеці автобусів Marcopolo Generation 8 приділено особливу увагу. Тут застосовано новий силовий каркас, в результаті нові машини відповідають передовим міжнародним стандартам на перекидання R66.02, що не обов’язкові в Бразилії. Все це належить і до флагманської, двоповерхової моделі Paradiso 1800 Double Decker.

Повністю перероблений і силовий каркас кабіни водія з потрійною структурою B-стійки, яка забезпечує на 78% меншу деформацію, ніж вимагають бразильські стандарти. Все це було багаторазово випробувано протягом 2600 годин. У підсумку під час краш-тестів на швидкостях 40 км/год новий каркас із програмованою деформацією ефективно захищає водія від важких травм.

Для поліпшення видимості дзеркал а-стійки були зміщені на 50 мм назад, ба більше, в ролі опції замість зовнішніх дзеркал можна встановити систему камер ERV з функцією нічного бачення. Для поліпшення оглядовості приладову панель опустили на 70 мм – тут, до речі, з’явилися два дисплеї з діагоналлю 5 і 10 дюймів. Нижня частина передніх дверей отримала скління, що зменшує сліпі зони.

А щодо пасажирського салону, то сюди ведуть двері з новою конструкцією відкриття,  зручні підніжки. Всередині застосовано непряме, більш комфортне для очей освітлення. Крісла стали більш ергономічними, а на відкидання спинок тепер потрібно ще менше зусиль.

Також особливу увагу приділено антивірусному захисту. В автобусі застосована нещодавно розроблена фірмова концепція Marcopolo Biosafe, яка охоплює дезінфекцію туалету і повітря в салоні УФ-світлом, антимікробні фіранки і покривала, а також планування салону з рядами сидінь (1+1+1) і, звісно, дозатори з антисептиком.

А тепер про успіхи на ринку. Не встигли автобуси Marcopolo Generation 8 презентувати як вже за перший місяць продажу було реалізовано близько 200 таких машин. Свого роду рекорд.

Читайте також:
Найкращий автобус року — розпочалися випробування Coach Euro Test