X

Seat представив оновлений кросовер Ateca у стилі Tarraco

Плановый рестайлинг должен помочь модели достичь высокого уровня продаж. Кроссовер Seat Ateca 2021 модельного года выглядит современнее

Представлений кілька років тому Ateca став першим кросовером Seat. Новинка вважалася найближчим родичем Volkswagen Tiguan і Skoda Karoq, і, як розраховував виробник, мала порадувати належним рівнем продажу, але цього не сталося. У 2019 році Seat реалізував 90 тисяч кросоверів Ateca, тоді як продаж Karoq становив 105 тисяч одиниць. Ще більший результат у Tiguan — 265 тисяч. Нинішнім рестайлінгом у Seat розраховують виправити ситуацію. Можливо, змінені зовнішність, інтер’єр і моторна гамма посприяють цьому.

 

Оновлений іспанський кросовер легко впізнати за новою шестикутною радіаторною решіткою, іншою оптикою і задніми ліхтарями з динамічними “поворотниками”. Багажні двері прикрашає новий шильдик марки. Новоявлену “позашляхову” модифікацію Xperience видають збільшені повітрозабірники і кузовний обвіс із великими сріблястими вставками. Загалом автомобіль тепер нагадує старшого Seat Tarraco.

Читайте також:
Владельцы Audi, Volkswagen и SEAT получат дополнительные 3 месяца гарантии

А стосовно змін у салоні Сеат Атека, то тут все досить скромно. В інтер’єрі помітні доопрацьовані дверні панелі, нові кермове колесо з підігрівом, набір, куди входять віртуальна приладова панель із 10.25-дюймовим дисплеєм і 8.0-дюймова «мультимедійка». Варто відзначити і нові матеріали оздоблення салону. За доплату доступні водійське крісло з електроприводом, обігрів лобового скла, адаптивний круїз-контроль і система утримання в смузі.

 

Зміни в моторній гамі зачепили бензинову 1.0-літрову турботрійку TSI, доступну тільки з механічною коробкою передач. Щоправда, після оновлення вона “втратила” 5 к.с. (до 110 к. с.). Місце колишньої 1.4-літрової турбочетвірки TSI зайняв новий 1.5-літровий мотор віддачею 150 к.с. За доплату до нього йдуть коробка DSG і повний привід. Старший 2.0-літровий 190-сильний бензиновий двигун залишився колишнім. Робот DSG і повний привід йдуть у стандартній комплектації.

Місце дизельного 1.6-літрового TDI зайняв новий 2.0-літровий мотор у двох варіантах форсування (115 і 150 к.с.). Потужніший варіант опціонально пропонують із “роботом” і повним приводом.

Випускатимуть оновлений Seat Ateca на заводі Шкода в Квасинах. Ціни стануть відомі ближче до старту продажу.

Читайте також:
SEAT розпочав виробництво апаратів штучної вентиляції легенів на заводі в Марторель