X

Volvo представляє нові вантажівки

Volvo Trucks представляет соответствующие стандарту Евро 6 тяжелые грузовые автомобили, которые работают на сжиженном природном газе и биогазе.

Нові вантажівки вирізняються тими ж показниками продуктивності, ходових якостей і споживання пального, що й моделі Volvo з дизельними двигунами. Більше того, рівень викидів CO2 нових вантажівок на 20–100 % менший у порівнянні з дизельними (залежно від вибору пального). Нові Volvo FH LNG і Volvo FM LNG оснащуються двигуном на 420 або 460 к. с. для великовантажних регіональних перевезень і перевезень на далекі відстані відповідно.

Завдяки нашим новим вантажівкам, що працюють на зрідженому природному газі або біопаливі, ми можемо запропонувати альтернативний транспортний засіб з низьким впливом на довкілля та високими показниками продуктивності, паливної ефективності та запасу ходу. Саме цього поєднання потребують наші клієнти в галузі регіональних і дальніх перевезень», — каже Ларс Мертенссон, Директор з питань охорони оточуючого середовища й інновацій у Volvo Trucks.

Замість двигуна з циклом Отто — загальноприйнятного рішення для автомобілей з газовим двигуном — Volvo FH LNG і Volvo FM LNG оснащені газовими двигунами на базі циклу дизеля. Це означає, що оператору, який віддасть перевагу газу, не доведеться поступатися ходовими якостями, паливною ефективністю або надійністю. Газовий двигун Volvo потужністю 460 к. с. забезпечує крутний момент 2300 Нм, а модель з 420 к. с. — 2100 Нм. Ці показники не поступаються відповідним показникам дизельних двигунів Volvo. Більше того, рівень споживання палива відповідає рівню дизельних двигунів Volvo, однак на 15–25 % менший у порівнянні зі звичайними газовими двигунами.

Використовуване паливо — це природний газ у формі LNG (зріджений природний газ) або біогаз, відомий як bio-LNG. Обидва види палива складаються переважно з метану. При використанні біогазу вплив на довкілля можна зменшити на цілі 100 %, а при використанні природного газу — на 20 %. Ці показники стосуються викидів, які утворюються під час руху вантажівки (їх також називають «від бака до колеса»).

Для максимального збільшення запасу ходу баки заправляються LNG, що зберігається під тиском 4–10 бар за температури від -140 до -125 °C. Найбільша модель паливного баку вміщує кількість LNG, достатню для подолання 1000 км . Повторна заправка займає стільки ж часу, що й заправка дизельним пальним. Під час їзди пальне нагрівається, нагнітається та перетворюється у газ до вприску в двигун. Для запалення газу під час вприску додається невелика кількість дизельного пального. Для забезпечення 100 % зменшення рівня викидів CO2 необхідно замінити викопне паливо HVO (гідрованою рослинною олією ) та поєднати з bio-LNG.

Зараз Volvo Trucks співпрацює з газопостачальниками та клієнтами в рамках розширення інфраструктури LNG у Європі. Ця діяльність отримує політичну підтримку від багатьох країн і ЄС. Стратегія розширення інфраструктури LNG також входить до пакету дій Європейської комісії та країн-членів із забезпечення довгострокового енергопостачання в Європі.

«Природний газ вирізняється чіткими перевагами для клімату та конкурентоспроможною ціною в багатьох країнах. Його покладів достатньо для забезпечення масштабного використання. Зробивши акцент на вантажівках з використанням LNG, ми створили нові передумови для ефективного здійснення перевезень для наших клієнтів, як з точки зору палива, так і витрат. В той же час, ми робимо можливим суттєве зменшення кліматичного впливу в результаті таких перевезень», — каже Ларс Мартенссон.

Volvo FM LNG і Volvo FH LNG надійдуть у продаж весною 2018 року.

Факти про Volvo FH LNG і Volvo FM LNG
• Доступні версії: тягачі (4×2, 6×2, 6×4) і кузовні вантажівки (4×2, 6×2, 6×4) з загальною масою до 64 тон для регіональних і дальніх перевезень.
• Двигун: Volvo G13C Євро 6. Рядний 6-циліндровий двигун (13 літрів, безпосереднє вприскування), вприскувальні форсунки для газу та дизельного палива. Доступна у варіантах 420 к. с./2100 Нм і 460 к. с./2300 Нм.
• Трансмісія: Volvo I-Shift.
• Баки для пального: доступні варіанти на 115 кг (275 л), 155 кг (375 л) і 205 кг (495 л) LNG для забезпечення запасу ходу до 1000 км. Також встановлено невеликий бак для дизельного пального.
• Додаткова обробка вихлопних газів: селективне каталітичне відновлення та фільтр для часток.
• Volvo FH LNG і Volvo FM LNG прийняті для експлуатації по всій Європі й сертифіковані відповідно до європейського стандарту ECE R110.