X

”Альфатекс” на виставці ComAutoTrans 2024

На 4-й виставці комерційного та спеціального автотранспорту ComAutoTrans 2024, що проходить у столичному МВЦ з 14 по 16 травня, особливий інтерес представляє експозиція Кременчуцького заводу комунальної техніки «Альфатекс». Тут можна побачити п’ять одиниць різної техніки.

Почнемо з автопідйомника Klubb K32 на базі фургона Renault Master, виготовленого французькою компанією Klubb. Це найбільший виробник автовишок у Європі – на трьох його заводах щорічно випускається до 1800 од. техніки. Показана на виставці модель відноситься до найпопулярнішого типу, адже вона поєднує функції відразу трьох машин: безпосередньо автопідйомника, розвізного фургона та пересувної майстерні.

Klubb K32 оснащений телескопічною стрілою з робочою висотою 12,5 м та горизонтальним вильотом 7,3 м. Люлька вантажопідйомністю 200 кг виготовлена з алюмінію та має електроізоляцію до 1000В. Стріла повертається на 360 град. Стійкість у роботі забезпечують два аутригери.

Гідравлічні рукави та електричні кабелі розташовані всередині стріли, що захищає їх від пошкоджень. Автовишка оснащена двома пультами керування: дистанційним у нижній частині та безпосередньо на люльці. На висоті й безпека. Автопідйомник має обмежувач максимального навантаження люльки, а також систему обмеження вантажного моменту для запобігання руху стріли за межі робочої зони. Також важлива і функція аварійного опускання люльки за допомогою електронасоса.

Фургон Renault Master у версії L2H2, повною масою 3500 кг, оснащений 2,3-літровим турбодизелем потужністю 125 к. с. та механічною, 6-ступеневою коробкою передач. В комплектацію входять ABS, ESP, система допомоги екстреного гальмування (BAS), система стабілізації при бічному вітрі, система проти розгойдування причепа (TSA), система допомоги при старті на підйомі (HSA). Також машина оснащується системою, що оптимізує зчеплення коліс із дорогою (Extended Grip).

Другий автомобіль – сміттєвоз з заднім завантаженням АТ-4041 на шасі Dayun CGC1210. Основний бункер має об’єм 16 м куб., а приймальний – 1,75 м куб. Обидва виготовлені із надміцної сталі ST-325: з товщиною підлоги 5 мм та стінок – від 3 до 5 мм. Маса відходів, що завантажуються, становить 8890 кг. Модернізована гідравліка та регульований тиск плити до 210 атм дозволяє досягти зусилля пресування 29 830 кгс з коефіцієнтом ущільнення 7:1. Це дозволяє завантажити у сміттєвоз до 100 стандартних євроконтейнерів об’ємом 1,1 кубометр. При цьому час завантаження одного контейнера скоротився до 25 с.

Окремо хочеться відзначити використання комплектуючих від іменитих виробників: вітчизняного гідронасосу від підприємства «Гідросила» (м. Кропивницький), гідроциліндрів Kirkovo (Болгарія), а також гідроклапанів Camozzi (Італія).

Що ж до шасі Dayun CGC1210 (4х2), то воно розраховане на повну масу 21 000 кг і оснащується турбодизелем Weichai WP7.300E51 (Євро 5) потужністю 300 к. с. З двигуном агрегатується механічна 8-ступенева коробка передач Fast Gear. Машина обладнана спальною кабіною і укомплектована кондиціонером, водійським сидінням на пневмопідвісці, електросклопідйомниками, дзеркалами з електрообігрівом, центральним замком з дистанційним керуванням, денними ходовими вогнями, а також MP3/USB магнітолою з Bluetooth.

«Альфатекс» демонструє на ComAutoTrans 2024 і вакуумну підмітальну машину (пилосос) АТ МВП на шасі Dayun CGC1120. У надбудові фірми Cecsan (Туреччина) є бункер місткістю 5 м куб. Тут знаходиться і автономний 4-циліндровий дизельний двигун потужністю 105 к. с. та паливний бак на 350 л. Продуктивність машини складає 15 000 м куб./год. при 2600 об/хв, що дозволяє прибирати площу до 34 500 м кв на годину. Швидкість під час роботи – до 15 км/год. Для покращення огляду встановлено камеру з правого боку.

Використовується двостороння система прибирання – з центральною щіткою, діаметром 400 мм та довжиною 1240 мм, та двома бічними, діаметром по 450 мм кожна. Загальна ширина прибирання (з центральною та однією бічною щітками) становить 2300 мм. Діаметр всмоктуючого сопла дорівнює 230 мм, а довжина – 708 мм. Площа сітчастого фільтра – 1,09 м кв. Вентилятор виготовлений із нержавіючої сталі та має систему самоочищення. Його конструкція дозволяє “заковтувати” сміття масою до 2,5 кг.

Машина обладнана системою змочування при збиранні за допомогою 25 форсунок. Причому 8 з них встановлено на рампі під переднім бампером, що дозволяє використовувати автомобіль як поливомийний.  Тут встановлено бак для води на 1300 л, виготовлений з нержавіючої сталі та обладнаний звуковою та світловою сигналізацією мінімального рівня наповнення. Максимальний тиск водяного насоса становить 100 бар.

Шасі Dayun CGC1120 розраховане на повну масу 12000 кг та оснащується турбодизелем Weichai робочим об’ємом 4,09 л та потужністю 160 к. с. Коробка передач Fast Gear – 6-ступенева механічна. Максимальна швидкість – 90 км/год.

Ще одним спеціалізованим автомобілем, представленим на стенді «Альфатекс», є аварійна майстерня АТ АМ-0102 на шасі Dayun CGC1100. Автомобіль отримав кузов-фургон, розділений на два відсіки – пасажирський та вантажний. В основі фургона лежить зварний каркас із сталі СТ3ПС завтовшки не менше 3 мм. Застосовуються клеєні сендвіч-панелі з утеплювачем із пінополіуретану щільністю 54-55 кг/м куб. та теплопровідністю 0,027 Вт/м куб. Зовнішня та внутрішня обшивка виконані з оцинкованої сталі, при цьому інтер’єр прикрашає покриття «під дерево».

Пасажирський відсік (з внутрішніми розмірами Д/Ш/В, мм – 1800/2400/2000 мм) розрахований на 6 осіб. Тут встановлені рундуки з підголовниками та ременями безпеки, відкидний столик, переговорний пристрій із кабіною водія. Є дизельний автономний обігрівач (для двох відсіків).

 

Вантажний відсік (Д/Ш/В, мм – 2500/2400/2000 мм) укомплектований сталевим верстатом з двома ящиками та замикаючим відсіком з дверцятами. На ньому встановлені лещата із зусиллям стиснення 30000 PSI (207Н/мм кв.).

Праворуч та ліворуч по борту, біля корми знаходяться відсіки для кисневого та пропанового балонів, з механізмом підйому-опускання та зовнішнім доступом через ролетні двері. Ще один відсік, з правого боку, розрахований для розміщення генератора і також має ролетні двері. Під підлогою знаходиться сталевий ящик для довгомірів. В обох відсіках застосовується економічне LED-освітлення.

Шасі Dayun CGC1100 має вантажопідйомність 6700 кг та розраховано на повну масу 10000 кг. На машині встановлено турбодизель Weichai робочим об’ємом 4,09 л та потужністю 160 к. с., що працює в парі з 6-ступеневою механічною коробкою Fast Gear. Максимальна швидкість – 90 км/год.

Найпотужнішим з представлених на виставці автомобілем від «Альфатекс» є магістральний сідловий тягач Shacman сімейства X3000, з колісною формулою 4х2. Він укомплектований турбодизелем Weichai WP12.430E50 (Євро 5) із системою упорскування Common Rail від Bosh. Двигун розвиває потужність 430 к. с. і максимальний крутний момент 2060 Нм при 1400 об/хв. З ним у парі працює механічна 12-ступенева коробка Fast Gear. Крім основної гальмівної системи Wabco є й допоміжна – гідравлічний ретардер Fast. У комплектацію входять системи ABS та ESP.

На особливу увагу заслуговує комфортна кабіна з високим дахом. Вона обладнана двома спальними полицями: ширина нижньої становить 880 мм, а верхньої – 750 мм. В оснащення входять система клімат-контролю, багатофункціональне кермо, керована в двох площинах рульова колонка, водійське крісло Grammer на пневмопідвісці, електросклопідйомники, магнітола MP3/USB та багато іншого.

Автомобілі Shacman випускаються компанією Shaanxi Heavy Duty Automobile – одним із лідерів на китайському ринку вантажівок важкого класу. Ці машини розроблені у тісній співпраці з MAN. Так, передня вісь на 7,5 т, з ресорною підвіскою, і задній ведучий міст на 13 т, на пневмоподушках, вироблено за ліцензією іменитого німецького виробника. Все це забезпечує вантажівкам Shacman підвищену якість та надійність. І не випадково ці машини сьогодні постачаються до 90 країн світу. На українському ринку модельний ряд Shacman представлений не лише сідловими тягачами, а й самоскидами, автобетонозмішувачами, бортовими автомобілями тощо.