X

Безпілотні вантажівки MAN Platooning: на дорогах із 2018 року

Схема движения магистральных тягачей в специальных колоннах Platooning, с минимальной дистанцией между ними, позволит улучшить топливную экономичность на 10%.

Одне з головних завдань руху магістральних автопоїздів у колонах за схемою Platooning – скорочення аеродинамічного опору, що покращує паливну економічність до 10%. Крім того, водії у вантажівках, що їдуть на автопілоті, можуть більше відпочивати, а це покращує безпеку дорожнього руху. Компанія MAN має намір розпочати ходові випробування своїх машин на реальних маршрутах уже на початку 2018 року.

Ще в травні 2017 року провідний виробник вантажної техніки MAN, транспортна компанія DB Schenker та університет прикладних наук Hochschule Fresenius уклали відповідну угоду. І ось тепер Федеральне міністерство Транспортної та Цифрової Інфраструктури виділило перших 2 мільйони євро на розвиток цього проекту. А загалом інвестиції в автоматизацію дорожнього руху перевищать 100 млн євро.

Безпілотні вантажвки MAN Platooning

Випробування MAN Platooning відбудуться до січня 2019 року. Зчіпки двох автопоїздів, в яких другий тягач рухатиметься на автопілоті, розпочнуться у 2018 році. Машини ходитимуть трасою А9, на відрізку між містами Мюнхен та Нюрнберг. На першому етапі автопоїзди  ходитимуть порожніми, а потім почнуться випробування і навантажених фур.